Translate into:

Solicitarile se pot trimite la adresa de e-mail :suport@allview.ro

sau accesand urmatorul link: allview.ro/ticket

 

Afla statusul produsului trimis in service!

E foarte simplu, apasa aici!


Intrebari frecvente!

Raspunsul intrebarilor tale este aici!


CARTELA SIM, CODUL PIN SI CODURILE DE SECURITATE


Ce este blocarea SIM?


Blocarea SIM este cea mai înalta masura de securitate a telefonului. Daca activati blocarea SIM, puteti utiliza respectiva cartela SIM (introdusa pe durata activitatii de blocare SIM) numai cu telefonul dvs., iar daca introduceti orice alta cartela SIM trebuie sa furnizati parola pentru blocarea SIM.Daca uitati parola, trebuie sa vizitati centrul de service autorizat Allview pentru deblocarea cartelei.

Ce este un cod PIN?


Codul PIN (Numar personal de identificare) este un instrument de securitate conceput a împiedica utilizarea neautorizata a cartelei SIM. Puteti configura codul PIN din „Setari securitate”. Ulterior, vi se va solicita sa introduceti codul PIN la fiecare pornire a telefonului.

Ce este un cod PUK?


Un cod PUK este o functie de securitate de pe cartela SIM, prin care puteti alege ca aceasta cartela sa solicite un cod PIN la pornirea telefonului. În cazul în care codul PIN este introdus incorect de trei ori, cartela SIM se va bloca si nu va putea fi deblocata decât utilizând codul PUK. Deoarece cartela SIM este controlata de reteaua dvs., operatorul va cunoaste acest cod - contactati-l pentru a-l solicita.


WAP, GPRS, MMS

Intrebare: Cum se fac setarile pentru Internet pentru telefonul meu Allview?


Raspuns: Pentru a vizualiza pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru realizarea setarilor
pentru Internet Click AICI.


Conditii de acordare a garantiei

  • Garantia se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii.
  • Perioada de garantie incepe de la data achizitionarii produsului si este de 24 de luni. Va recomandam sa verificati completarea certificatul de garantie la locul achizitiei produsului.
  • Pentru baterii se ofera o garantie de 6 luni.
  • Certificatul de garantie nu acopera prelungirile de garantie acordate de catre unitatile vanzatoare in urma unor promotii. In aceste cazuri va rugam sa contactati comerciantul.
  • Certificatul de garantie trebuie sa fie insotit de factura/bonul de cumparare reprezintand dovada achizitionarii.
  • Toate piesele inlocuite in timpul garantiei devin proprietatea Visual Fan SRL.
  • Anularea garantiei produselor are loc in urmatoarele situatii: (a) nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul (b) deteriorari mecanice, termice, plastice datorate incendiilor, accidentelor de orice fel, vibratiilor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare (c) operarea in afara parametrilor aprobati de producator (e) utilizarea altor accesorii si piese decat cele aprobate de SC Visual Fan SRL(f) modificarea produsului, inclusiv interventii neautorizate asupra programului software furnizat impreuna cu aparatul, altul decat cel pus la dispozitie in mod oficial de catre producator (g) interventii asupra produsului efectuate de oricine altcineva decat SC Visual Fan SRL sau a centrelor de service desemnate (h) in cazul in care produsul prezinta urme de contact cu lichid (componente oxidate) (i) defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limite normale in urma folosirii produsului.
  • SC Visual Fan SRL nu este responsabil pentru pierderea sau deteriorarea datelor sau a programelor.
  • SC Visual Fan SRL nu este responsabil pentru pierderea de profit, pierderea de date, pagube secundare, sau a altor pagube cauzate de esuarea datorita performantei scazute a produselor, sau datorita serviciilor oferite produselor.


Pentru reparatii,va recomandam sa luati legatura cu unitatea vanzatoare sau cu partenerii service autorizati SC Visual Fan SRL. În cazul reparatiilor efectuate în afara garantiei, SC Visual Fan SRL va solicita achitarea transportului si a reparatiei.


LOCALITATE

FIRMA

ADRESA

TELEFON

Telefon/Fax

MOBIL

Adresa Email

Brasov

SC VISUAL FAN SRL

Str. Brazilor 61 Brasov

0268.336.663

 

Trimite solicitare suport

Bucuresti

Reparatii in garantie si post-garantie

SC ELECTRONICS SUPORT DIVISION SRL (ESD ROM)

Bld. Decebal, nr.14, Bl.S6, Tronson I, Mezanin, sector 3, Bucuresti.

Program: Luni-Vineri: 09.00 – 18.00
Sambata: 10.00 – 15.00

021.326.60.63

callcenter@esd-rom.ro
www.esd-rom.ro

Bucuresti

Reparatii in garantie si post-garantie

SC Depanero SRL (fostul service Servskills International S.R.L.)

Soseaua Orhideelor, Nr 27-29, Sector 1

Mai jos sunt cateva detalii despre cum se poate ajunge la noul sediu cu mijloacele de transport in comun

Metrou   - stația Basarab – ieșirea spre Șoseaua Orhideelor
Autobuz - Liniile 178, 133 - stația de lângă noul sediul se numește „Calea Giulești” (stația de autobuz este chiar în fața în sediului).
Tramvai  - Linia 35, stația de lângă noul sediu se numește „Calea Giulești”

Program:Luni-Vineri:

       9:00-20:00;

Sambata:10:00-14:00

07-GARANTIE

0742.726.843

Fax:0742.726.843

service@servskills.ro
www.servskills.ro

Bucuresti

Reparatii in garantie si post-garantie

Sfinx Telecom SRL

Centru Service: (persoane fizice, dealeri)

Str. Oltetului nr. 30, sector 2, Bucuresti
(zona PARC STUDENTESC TEI, Sony Center)

Program:

L-V: 09.00 – 18.00

   S: 09.00 - 14.00

sau

Centrul Comercial Sun Plaza
Sun Plaza - Calea Văcărești nr. 391, Sector 4, București - Piața Sudului

Cu mașina:
Acces din Calea Văcărești și din Șoseaua Olteniței
Cu mijloacele de transport în comun:
Metrou : M2 - Stația Piața Sudului
Troleibuze : 73, 74, 77
Tramvaie : 11
Autobuze : 232, 242, 312, 313, 381, 634

Centrul de service se afla in culoarul de trecere de la metrou la sun plaza sub magazinul H&M

Program:

L-D: 10.00 – 22.00

 

031/43.80.650

 

contact@sfinxtelecom.ro

www.sfinxtelecom.ro




Constanta

Reparatii in garantie si post-garantie

GREENSOFT S.R.L.

Adresa de contact si punctul de lucru in care ne desfasuram activitatea este Str. Ciprian Porumbescu, nr 48, Constanta

Programul de lucru cu clientii persoane fizice este : L-V 10:00 – 18:00

0341.100.777

0721.447.336

service@green-soft.ro

Cluj-Napoca
Reparatii in garantie si post-garantie

SC Transilvania Service Grup SRL

Str. Calea Turzii nr.231-233

Program de lucru:

Luni-vineri 9.00-18.00

Sambata 9.00-14.00

0264.439.101

0723439101

service@tsgrup.ro

Bucuresti

Reparatii in garantie si post-garantie

Palsonic SRL/ ITROM IMPORT SERVICE SRL

SERVICE SRL Str. Virgiliu, nr. 14, et. 1, sector 1, Bucuresti (zona Gara de Nord)

Metrou – statia Gara de Nord, autobuz liniile 178, 226, 268, 368, 168, 137, 126, tramvai liniile 44, 24

Program de lucru: L-V: 9.00-20.00

031.100.0054

723.510.351

service@itrom-service.ro

www.itrom-service.ro

 

 


Expediere colete in Service


Persoanele fizice care expediaza produse aflate in perioada de garantie (sisteme de navigare si telefoane mobile), ce urmeaza sa fie reparate de catre Unitatea Service de la Brasov, sunt rugate sa apeleze  Call Center Allview: 0268/336 663, pentru a se trimite firma de curierat Cargus, in vederea ridicarii coletului alaturi de documentele  amintite mai sus.

Persoanle juridice care expediaza produse aflate in perioada de garantie (sisteme de navigare si telefoane mobile), ce urmeaza sa fie reparate de catre Unitatea Service de la Brasov,  sunt rugate sa apeleze  Call Center Allview: 0268/336 663, pentru a se trimite firma de curierat Cargus, in vederea ridicarii coletului alaturi de documentele  amintite mai sus.

 

Firme colaboratoare de service

Firmele colaboratoare de service sunt rugate sa apeleze la firma de curierat Cargus, la nr. de telefon: 021 9330.

 

IMPORTANT! Sistemele de navigare, telefoane, tablete si notebook-uri Allview aflate in garantii sau postgarantii sunt reparate numai de catre service-urile autorizate conform tabelului de mai sus de la “Service autorizat pentru Telefoane / Tablete / GPS-uri / Notebook-uri “.
Produsele Electronice aflate in garantie vor fi reparate de partenerii Service din tara.

 

 

ANPC

Telefon gratuit din reţeaua ROMTELECOM

INFO CONSUMATOR

0800.080.999

Dual SimLista telefoaneLista Tablete PCWi8GWI10NWI7Impera i10GViva Q7 SatelliteViva H10 LTEViva H8 LTEViva H7 LTEViva H7 XtremeViva Q10 PROViva Q8 PROViva H10HDViva i10G 32GBImpera i8Viva i7Viva C7 QuadViva H8 PlusViva H7 LifeViva H7SViva H7Viva H10Viva D8AX5 Nano QAX4 NanoAX3 PartySpeed QuadViva C73 Speed Quad HDViva i8City LifeViva Q7 Life2 Speed QuadViva H8Allview City+Viva Q8Viva Q7Alldro 3 Speed QuadAX2 FrenzyAllDro 3 Speed Duo HDTX1 QuasarAX1 ShineSpeed CityAllview 3 ConectAllDro Speed DuoAllDro 2 Speed DUOAllDro 3 Speed DUOAllDro 3 Speed HDAllDro Speed iAll TVAllDro Speed S EUALLDRO SPEED SALLDRO SPEED 3G AllDro 3 Speed TAllDro 3 SpeedAllDro 2 Speed HDALLDRO SPEED ECO+ AllDro Speed EcoAlldro Speed AlbAllDro 2 SpeedAlldro 3AllDro SpeedScrisoare de multumireExtragarantiiProgram 24%Lista telefoaneX2 SoulX1 Xtreme miniX2 Soul miniX1 XtremeX1 Soul MiniX1 SoulX2 TwinV1 Viper i4GV1 Viper S4GV1 Viper eV1 Viper SV1 Viper iV1 ViperP7 XtremeP6 EnergyP7 SeonP4 LifeP5 LifeP6 LifeImpera mImpera SImpera iE2 LivingA6 QuadM8 JoinS6 StyleC6 Quad 4GC5 SmileyC4 YouA5 SmileyA4 You LifeA4 YouL5 EasyM7 StartP6 Quad PlusA5 QuadP5 SymbolA4 DuoH2 QuboA5 DuoP5 QmaxP6 QuadSimply S5A4ALLP5 QuadP6 StonyP4 DuoP5 MiniP5 AllDroP4 AllDroP3 Alldro AlbP3 AllDroP2 AllDroP1 AllDro L4 ClassM6 Stark AlbM6 StarkGPSLista GPSNotebookLista NotebookGalerieSuport si drivereSpecificatiiLista TelevizoareALED 60 FullHD Alb PerlatALED 60 full HD CromatALED 60 FullHD Negru PianoALCD 48SLAALCD 38SNTA 4901FTA 5515 TSF SlimLista Audio - DvdS-TubeS-BassDAV-AL 009MX 760 HD