Translate into:


Q2 Cloud FAQ

 

Intrebare: Pentru introducerea corecta a cartelelor sim, va rugam sa va orientati dupa poza de mai jos:

 


 

 

Problema: De ce telefonul are semnal, desi nu s-au introdus in dispozitiv cartelele SIM?
Rezolvare: Exista semnal la telefon pentru a se  putea forma numerele de urgenta (nr: Pompieri, Politie) .

Problema: Nu se poate apela de pe SIM 2; nu primesc telefoane pe SIM 2.
Rezolvare: Este setata optiunea: numai SIM 1 deschis. Accesati:
Meniu principal -> Setari SIM duble ->SIM dublu deschis.


Problema: Cum pot bloca telefonul?
Rezolvare: Apasati icon-ul Home (este butonul infatisat sub forma unei case), apoi se apasa  tasta Cap (este plasata in stanga jos, langa tasta zero).

Intrebare:  "Telefonul permite utilizarea unui SIM DiGi? "
Raspuns:  Modelul Q2 Cloud  functioneaza pe ambele SIM-uri pe 900 si 1800MHz, iar pe SIM1 functioneaza si pe 2100 MHz (astfel pe primul slot se poate utiliza si cartela DiGi ).

 
Intrebare: 
"Cum ma pot conecta la Internet prin reteaua Orange? "
Raspuns:  Pentru a va conecta este necesar sa efectuati pasii urmatori:

Este necesar sa cereti operatorului de retea activarea serviciului HTTP (Orange Internet)

Ca sa puteti sa accesati pagini de internet trebuie sa realizati urmatorii pasi:

 1. Meniu principal ->  Conectivitate -> Cont de date ->                   Orange Internet -> Optiuni- > Editare:

Nume cont: Orange Internet

APN: internet

Nume utilizator:

Parola:

Tip autentificare: Normal

Selectare retea: SIM 1 sau SIM 2 ( alegeti SIM-ul de pe care doriti sa intrati pe internet)

Setari complexe -> editare:

Pagina de pornire: www.orange.ro

Tip de conexiune: HTTP

Utilizare proxy: nu

Adresa DNS primara: 000.000.000.000

Adresa IP: 000.000.000.000

Subnet Mask: 000.000.000.000

inapoi -ok

2.  Meniu Principal -> Setari -> Java -> Setari Java -> Retea Java -> Orange Internet (SIM 1)


3.  Meniu Principal ->  Opera Mobile -> Meniu -> selectati din bara de stare iconita "sageata dreapta" ->  accesati butonul de pe tastatura ok-jos pentru a intra in setarile browserului -> Setari -> ok -> Optiuni avansate -> ok ->  Profil retea -> Orange Internet( SIM 1).



Intrebare:  "Cum ma pot conecta la Vodafone Life? "
Raspuns:  Pentru a va conecta este necesar sa efectuati pasii urmatori:

Cereti operatorului de retea activarea serviciului Http (Vodafone Live)

Ca sa puteti sa accesati pagini de internet trebuie sa realizati urmatorii pasi:

1. Meniu principal-> Conectivitate ->Cont de date -> Vodafone Live ->optiuni-> ok:

Nume cont: Vodafone Live

APN: live.vodafone.com

Nume utilizator: live

Parola: vodafone

Tip autentificare: Normal

Selectare retea: SIM 1 sau SIM 2 (SIM-ul de pe care doriti sa intrati pe internet)

Setari complexe -> ok

Pagina de pornire: http:// live.vodafone.com

Tip de conexiune: HTTP

Utilizare proxy: nu

Adresa DNS primara: 000.000.000.000

Adresa IP: 000.000.000.000

Subnet Mask: 000.000.000.000

2.  Meniu Principal -> Java -> Setari Java ->Retea Java-> Vodafone Live (SIM 1)

3.  Meniu Principal ->  Opera Mobile

Intrebare: 
"Cum pot sincroniza  calendarul, precum si sarcinile din telefonul dvs. cu un server de sincronizare (ca de expl: O-sync, Goosync, Hotmail s.a)?
Raspuns:  Pentru  a sincroniza agenda, calendarul, precum si sarcinile din telefonul dvs. cu un server de sincronizare (ca de expl: O-sync, Goosync, Hotmail s.a), trebuie mai intai sa va creati un cont pe serverul respectiv.

Server de sincronizare: O-sync

-> accesati www.o-sync.com -> sign up -> completati formularul standard -> astfel o va creati un cont

Dupa activarea contului, va trebui sa selectati setarile manuale (Manual Settings);

Din meniul telefonului Q2 Cloud selectati Organizator -> Sincronizare-> ok -> Cont 1->Optiuni -> Editare Profil-> ok:

Nume cont:  denumiti contul cum doriti          

Tip transport:  internet           

Setari server:

adresa server: sync.o-sync.com

nume utilizator:  trebuie sa mentionati numele ID-ului creat pe  

server in momentul inregistrarii

parola: trebuie sa mentionati parola creata pe server in

momentul inregistrarii

Aplicatii de sincronizat:  bifati ce doriti sa sincronizati (agenda,

calendar, activitati)
Setari baze de date:  " ./contact" pentru agenda, "./calendar"

pentru calendar si "./task" pentru activitati

de exemplu pentru Agenda veti completa:

- Adresa baza de date: ./contact

- Nume utilizator: trebuie sa mentionati numele creat pe server in

momentul inregistrarii

- Parola:trebuie sa mentionati parola creata pe server in

momentul inregistrarii


Cont de date:  
selectati WiFi sau contul de date corespunzator conexiunii furnizate

de  operatorul GSM utilizat (de expl: pentru Digi: Digi internet -SIM 1)

Sincronizare normala: se selecteaza momentul in care doriti se se

efectueze automat sincronizarea:
- la pornirea receptorului

- in fiecare zi

- in fiecare saptamana

- in fiecare luna

- nici o sincronizare

 Raport de sincronizare: se bifeaza - activat

Pentru a declansa procesul de sincronizare trebuie sa alegeti din

meniul telefonului: Organizator -> Sincronizare-> ok -> se selecteaza
contul creat-> Optiuni -> Incepe sincronizarea

 

Problema: Cum functioneaza sincronizarea cu Outlook ?
Rezolvare: Sincronizarea in Outloo k functioneaza in felul urmator:

1. Fixezi un meeting in calendarul din telefon.
2. Mergi in calendar-ul din telefon pe intalnirea pe care ai fixat-o si prin tasta stanga “option” expediezi “vCalendar” ca email(aceasta optiune functioneaza doar daca ai setata o adresa de mail in telefon)
3. In Outlook ptr.a salva intalnirea respectiva calea este urmatoarea: Se deshide mailul cu meeting-ul respetiv; se merge la Tools/Organize; se apasa butonul Move pentru a muta intalnirea in calendar.


Problema: Cum setez Mobile Internet pe acest model?
Rezolvare: Este necesar sa cereti operatorului de retea activarea serviciului: Mobile Internet.

Ca sa puteti sa accesati pagini de internet trebuie sa realizati urmatorii pasi:

1. Meniu principal-> Conectivitate ->Cont de date -> Mobile Internet ->optiuni-> editare:
Nume cont: Mobile Internet
APN: internet.vodafone.ro
Nume utilizator: internet.vodafone.ro
Parola: vodafone
Tip autentificare: Normal
Selectare retea: SIM 1 sau SIM 2 (SIM-ul de pe care doriti sa intrati pe internet)
Setari complexe -> ok
Pagina de pornire: www.vodafone.ro
Tip de conexiune: HTTP
Utilizare proxy: nu
Adresa DNS primara: 000.000.000.000
Adresa IP: 000.000.000.000
Subnet Mask: 000.000.000.000
2.  Meniu Principal -> Java -> Setari Java ->Retea Java-> Mobile Internet (SIM 1)
3.  Meniu Principal ->  Opera Mobile -> Meniu -> selectati din bara de stare iconita "sageata dreapta" ->  accesati butonul de pe tastatura ok-jos pentru a intra in setarile browserului -> Setari -> ok -> Optiuni avansate -> ok ->  Profil retea -> Mobile Internet( SIM 1)

Problema: Dificultate in crearea contului Ebuddy.
Rezolvare: Va rugam sa realizati urmatorii pasi:
meniu principal -> conectivitate -> WiFi -> retele disponibile -> de expl: dlink-> optiuni -> conectare -> activare
meniu principal -> eBuddy-> alegeti limba dorita -> creare cont:
Se completeaza:
- ID de eBuddy
- parola
- adresa de e-mail
- sexul
- varsta
- se selecteaza reteaua: de expl:MSN, Yahoo, AIM, Gtalk, My Space, Facebook, Hyves
- SING IN

Problema: Program de sincronizare a calendarului, activitatiilor si a agendei.
Rezolvare: Puteti sa sincronizati agenda, activitatile si calendarul de pe mai multe dispozitive prin simpla creare a unui singur cont pe SyncML Server.
Acest server este capabil sa retina o evidenta a modificarilor efectuate in agenda, calendar sau activitati pentru fiecare dispozitiv in parte, precum si sa sincronizeze aceste informatii.
-> accesati syncml.mobiledit.com  si completati formularul standard pentru crearea unui cont.
Din meniul telefonului Q2 Cloud selectati Organizator -> Sincronizare-> ok -> Cont 1-> Optiuni -> Editare Profil -> ok:
Nume cont:  denumiti contul cum doriti
Tip transport:  internet
Setari server:
           adresa server:  syncml.mobiledit.com/sync
           nume utilizator:  se introduce numele de utilizator creat pe SyncML Server
           parola: se introduce parola creata pe SyncML Server
 Aplicatii de sincronizat:  bifati ce doriti sa sincronizati (agenda, calendar, activitati)
 Setari baze de date:  " ./pb" pentru agenda, "./cal" pentru calendar si "./tasks" pentru activitati
                de exemplu pentru Agenda veti completa:
            - Adresa baza de date: ./pb
            - Nume utilizator: se introduce numele de utilizator creat pe SyncML Server
            - Parola:  se introduce parola creata pe SyncML Server
Cont de date:   
          selectati WiFi sau contul de date corespunzator conexiunii furnizate de operatorul GSM utilizat (de expl: pentru WiFi bifati: WiFi)
 Sincronizare normala: se selecteaza momentul in care doriti se se efectueze automat sincronizarea:
          - la pornirea receptorului
          - in fiecare zi
          - in fiecare saptamana
          - in fiecare luna
          - nici o sincronizare
 Raport de sincronizare: se bifeaza - activat
Pentru a declansa procesul de sincronizare trebuie sa alegeti din meniul telefonului: Organizator -> Sincronizare-> ok -> se selecteaza contul creat-> Optiuni -> Incepe sincronizarea


Problema: Timp standby, timp convorbire.
Rezolvare:  La telefonul Q2 Cloud: timpul de asteptare (standby) este pana la 200 ore , iar timpul de convorbire este de pana la 270 de minute conform specificatiilor de pe site-ul oficial .
Aceste specificatii sunt conforme pentru un acumulator de 1050 mAh  .
Timpul  de convorbire se refera la timpul total in care acumulatorul poate furniza energie electrica telefonului, pentru a efectua convorbiri.
Durata convorbirilor scade durata de asteptare a aparatului.
Timpul standby se refera la timpul masurat al telefonului cu display-ul stins.
Combinand acesti timpi, si avand in vedere si ceilalti factori care influenteaza autonomia acumulatorului este normal sa obtineti o autonomie de aproximativ 1 -1,5 zile.
(Factori care influenteaza autonomia acumulatorului:
-nivelul de semnal
-setarile telefonului: lumina fundal, sonerie, mod vibrare
-functiile telefonului: bluetooth, navigare pe internet (WiFi -este un mare consumator), transfer date internet prin GPRS, 3G, EDGE, ascultare muzica
durata convorbirii, numarul convorbirilor)

Recomandari generale pentru a creste autonomia acumulatorului:
- in cazul in care folositi numai un SIM, trebuie sa dezactivati cel de-al doilea SIM
- in cazul in care nu efectuati apeluri de video, trebuie sa dezactivati optiunea 3G din meniul de setari al retelei de pe primul SIM
- setati telefonul intr-un mod economic (ca de exemplu: lumina de fundal a display-ului poate fi setata la o valoare mai scazuta 1,2)
- setati timpul de iluminare a tastaturii
- profilul pentru sonerie trebuie setat la un volum acceptabil (normal)
- dezactivati functia de vibratie
- in cazul in care nu utilizati functiile de conectivitate (Bluetooth/ WiFi), va rugam sa le dezactivati
- pentru a prelungi durata de viata a acumulatorului, trebuie sa incarcati complet bateria

Problema: Cum se poate reseta la parametri initiali?
Rezolvare: meniu principal -> setari-> reseteaza la parametrii initiali-> ok-> 1122-> Confirmati pentru resetare si repornire? -> ok

Problema: Ce este functia Hotspot?
Rezolvare: Cu functia de Hotspot, Q2  Cloud poate indeplini rolul unui router 3G .

Mai intai trebuie sa activati conexiunea de 3G (pe bara de de stare va aparea semnul H)
Apoi se acceseaza meniul principal → Conectivitate  → Wifi AP  → Hotspot WIFI  → OK → se va completa urmatoare campuri:

Schimbare: activat
SSID :de exemplu: DefaultID
Mod de securitate: WPA2PSK
Parola: alegeti parola dorita

salvare→ Partajati conexiunea la internet a telefonului. Continuati? Da.

Cu un alt dispozitiv cautati retelele disponibile de WIFI → alegeti DefaultID → introduceti parola

Problema: Cum pot seta Vf Internet pe Mobil?

Rezolvare: Pentru a seta Vf Internet pe Mobil, urmati pasii urmatori:

 

Meniu principal-> Setari-> Conectivitate-> Cont date-> Vodafone Internet pe Mobil-> Optiuni-> Editare->

Nume cont: Vf Internet pe Mobil
APN: live.pre.vodafone.com
Nume utilizator: live
Parola: vodafone

Tip de autentificare: normal

Selectare retea: SIM1

Setari Complexeàeditare

 

Pagina pornire: http://live.vodafone.com

Tip de serviciu: HTTP

Utilizare proxy: da

Adresa proxy: 193.230.161.231

Port proxy: 8080

Nume utilizator proxy: live

Parola proxy:

Adresa dns primatra:

Adresa DNS secundara:

Adresa Ip: 193.230.161.231

Subnet Mask:

 

->Realizat ->treceti din nou la nume cont ->OK->salvati ->Da->Inapoi->Inapoi->Inapoi->Servicii-> WAP->Ok->Pagina de pornire