Solicitarile se pot trimite la adresa de e-mail : suport@allview.ro
sau accesand urmatorul link: allview.ro/ticket
Conditii de acordare a garantiei
- Garantia se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii.
- Perioada de garantie incepe de la data achizitionarii produsului si este de 24 de luni pentru sistemele de navigare. Va recomandam sa verificati completarea certificatul de garantie la locul achizitiei produsului.
- Pentru baterii se ofera o garantie de 6 luni.
- Pentru accesorii, inclusiv telecomenzi, se ofera o garantie de 12 luni.
- Certificatul de garantie nu acopera prelungirile de garantie acordate de catre unitatile vanzatoare in urma unor promotii. In aceste cazuri va rugam sa contactati comerciantul.
- Certificatul de garantie trebuie sa fie insotit de factura/bonul de cumparare reprezintand dovada achizitionarii.
- Toate piesele inlocuite in timpul garantiei devin proprietatea Visual Fan SRL.
- Anularea garantiei produselor are loc in urmatoarele situatii: (a) nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul (b) deteriorari mecanice, termice, plastice provocate in urma incendiilor, accidentelor de orice fel, vibratiilor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare (c) operarea in afara parametrilor aprobati de producator (d) utilizarea altor accesorii si piese decat cele aprobate de SC Visual Fan SRL(e) modificarea produsului, inclusiv interventii neautorizate asupra programului software furnizat impreuna cu aparatul, altul decat cel pus la dispozitie in mod oficial de catre producator (f) interventii asupra produsului efectuate de oricine altcineva decat SC Visual Fan SRL sau a centrelor de service desemnate (g) in cazul in care produsul prezinta urme de contact cu lichid (componente oxidate) (h) defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limite normale in urma folosirii produsului.
- SC Visual Fan SRL nu este responsabil pentru pierderea sau deteriorarea datelor sau a programelor.
- SC Visual Fan SRL nu este responsabil pentru pierderea de profit, pierderea de date, pagube secundare, sau a altor pagube cauzate de esuarea datorita performantei scazute a produselor, sau datorita serviciilor oferite produselor.
Pentru reparatii,va recomandam sa luati legatura cu unitatea vanzatoare sau cu partenerii service autorizati SC Visual Fan SRL. În cazul reparatiilor efectuate în afara garantiei, SC Visual Fan SRL va solicita achitarea transportului si a reparatiei.
Retea Service
Inainte de a apela la service, asigurati-va ca problema dumneavoastra este legata de hardware. Pentru probleme de setari, upgrade soft, va rugam sa sunati la Suport Cienti: 0268 336 663.
Pentru a putea acorda service produsului dumneavoastra, va rugam sa-l aduceti la unul din punctele de colectare impreuna cu urmatoarele:
1. certificatul de garantie in original si dovada platii (factura/bon fiscal)
2. numele, prenumele Dvs.
3. adresa
4. telefon contact
5. defectul reclamat
Va rugam ca in colet sa puneti aparatul (in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile) si documentele mentionate mai sus. Produsul va fi reparat in maxim 15 zile calendaristice. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expedierea catre Centrul Service. Pentru alte informatii va rugam sa ne contactati aici.
Expediere colete in Service
Persoanele fizice care expediaza produse aflate in perioada de garantie (sisteme de navigare si telefoane mobile), ce urmeaza sa fie reparate de catre Unitatea Service de la Brasov, sunt rugate sa apeleze Call Center Allview: 0268/336 663, pentru a se trimite firma de curierat Fan Courier, in vederea ridicarii coletului alaturi de documentele amintite mai sus.
Persoanle juridice care expediaza produse aflate in perioada de garantie (sisteme de navigare si telefoane mobile), ce urmeaza sa fie reparate de catre Unitatea Service de la Brasov, sunt rugate sa apeleze Call Center Allview: 0268/336 663, pentru a se trimite firma de curierat Fan Courier, in vederea ridicarii coletului alaturi de documentele amintite mai sus.
Firme colaboratoare de service sunt rugate sa apeleze la firma de curierat Fan Courier, la nr. de telefon: 021 9330.
IMPORTANT! Sistemele de navigare, telefoane, tablete si notebook-uri Allview aflate in garantie sau postgarantii sunt reparate numai de catre service-urile autorizate conform tabelului de mai sus de la “Service autorizat pentru Telefoane / Tablete / GPS-uri / Notebook-uri “.
Produsele Electronice aflate in garantie vor fi reparate de partenerii Service din tara.
ANPC
Telefon gratuit din reţeaua ROMTELECOM
INFO CONSUMATOR
0800.080.999