Allview.ro și partenerii noștri digitali folosesc cookies și tehnologii similare (împreuna "Tehnologii") pentru a stoca și accesa informații pe dispozitivul tau. Unele sunt absolut necesare pentru a vă oferi un site sigur și functional. În schimb, cele opționale opționale / neesențiale fac posibilă cea mai bună experiență de utilizator. Tehnologiile opționale permit măsurarea audienței site-ului, afișarea publicității personalizată pe site-uri terțe, bazate pe profilul dvs., urmărirea locației dvs., pentru a efectua campanii de marketing specifice și pentru a personaliza conținutul site-ului nostru în funcție de utilizarea dvs. Prin aceste Tehnologii, vom colecta informații, cum ar fi interacțiunea cu site-ul nostru, preferințele dvs. și obiceiurile de navigare..
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Află mai multe despre aceste tipuri de cookie-uri

Confirmă selecțiile mele
Descopera AVI !

Solicitarile se pot trimite la adresa de e-mail :suport@allview.ro

sau accesand urmatorul link: allview.ro/ticket



Conditii de acordare a garantiei


• Garantia se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii.

• Perioada de garantie incepe de la data achizitionarii produsului si este de 24 de luni . Va recomandam sa verificati completarea certificatul de garantie la locul achizitiei produsului.

• Pentru baterii se ofera o garantie de 6 luni.

• Certificatul de garantie nu acopera prelungirile de garantie acordate de catre unitatile vanzatoare in urma unor promotii. In aceste cazuri va rugam sa contactati comerciantul.

• Certificatul de garantie trebuie sa fie insotit de factura/bonul de cumparare reprezintand dovada achizitionarii.

• Toate piesele inlocuite in timpul garantiei devin proprietatea Visual Fan SRL.

• Anularea garantiei produselor are loc in urmatoarele situatii: (a) nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul (b) deteriorari mecanice, termice, plastice datorate incendiilor, accidentelor de orice fel, vibratiilor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare (c) operarea in afara parametrilor aprobati de producator (e) utilizarea altor accesorii si piese decat cele aprobate de SC Visual Fan SRL(f) modificarea produsului, inclusiv interventii neautorizate asupra programului software furnizat impreuna cu aparatul, altul decat cel pus la dispozitie in mod oficial de catre producator (g) interventii asupra produsului efectuate de oricine altcineva decat SC Visual Fan SRL sau a centrelor de service desemnate (h) in cazul in care produsul prezinta urme de contact cu lichid (componente oxidate) (i) defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limite normale in urma folosirii produsului.

• SC Visual Fan SRL nu este responsabil pentru pierderea sau deteriorarea datelor sau a programelor.

• SC Visual Fan SRL nu este responsabil pentru pierderea de profit, pierderea de date, pagube secundare, sau a altor pagube cauzate de esuarea datorita performantei scazute a produselor, sau datorita serviciilor oferite produselor.

Pentru reparatii,va recomandam sa luati legatura cu unitatea vanzatoare sau cu partenerii service autorizati SC Visual Fan SRL. În cazul reparatiilor efectuate în afara garantiei, SC Visual Fan SRL va solicita achitarea transportului si a reparatiei.



Retea Service

Inainte de a apela la service, asigurati-va ca problema dumneavoastra este legata de hardware. Pentru probleme de setari, upgrade soft, va rugam sa sunati la Suport Cienti:  0268 336 663
Pentru a putea acorda servisare produsului dumneavoastra, va rugam sa-l aduceti la magazinul de unde s-a achizitionat sau la unul dintre punctele de colectare service, impreuna cu certificatul de garantie in original si cu dovada platii in copie (factura/bon fiscal). Reclamantul trebuie sa specifice defectul reclamat si sa isi comunice datele de contact (nume, adresa, telefon).

Va rugam ca in colet sa puneti aparatul (in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile) si documentele mentionate mai sus. Produsul va fi reparat in maximum 15 zile calendaristice. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si de prezentarea documentelor necesare pentru expedierea catre Centrul Service. Pentru alte informatii, va rugam sa ne contactati aici.


LOCALITATE

FIRMA

ADRESA

TELEFON

 
 

Telefon/Fax

MOBIL

Adresa Email

 
 

Brasov

Reparatii in garantie si post-garantie

Centru Reparatii Diangi Grup

Receptie clienti
Program: 08 - 15 
Adresa: Str. Brazilor nr. 61, Brasov

Call Center

0268.336.663

 

ticket.allview.ro

Trimite solicitare suport

 

Bucuresti

Reparatii in garantie si post-garantie

Centru Reparatii Diangi Grup

Receptie clienti

Adresa: Bd.-ul Iuliu Maniu, Nr. 71, Bl. 4 , Sc. 6, parter, Sector 6, Bucuresti

Colectare prin curier

Adresa: Bd.-ul Timisoara, Nr. 92, Sector 6, Bucuresti

 

031 428 41 84

Call Center

0268.336.663

0723 DIANGI (342 644)

0749 DIANGI (342 644)

0730 619 238

garantie@diangi.ro

Trimite solicitare suport

 


Expediere colete in Service

Persoanele fizice si juridice care expediaza produse Allview aflate in perioada de garantie, ce urmeaza sa fie reparate de catre service-ul autorizat, sunt rugate sa acceseze https://www.diangi.ro/garantie.html, unde trebuie sa completeze datele din formularul existent, pentru ca produsul sa poata fi preluat de Fan Courier. Clientii trebuie sa includa in colet certificatul de garantie in original, dovada platii produsului in copie (factura/bon fiscal) si datele lor de contact (nume, adresa, telefon).

Firme colaboratoare de service sunt rugate sa apeleze la firma de curierat Fan Courier, la nr. de telefon: 021 9330.

 

IMPORTANT! Sistemele de navigare, telefoane, tablete si notebook-uri Allview aflate in garantii sau postgarantii sunt reparate numai de catre service-urile autorizate conform tabelului de mai sus de la “Service autorizat pentru Telefoane / Tablete / GPS-uri / Notebook-uri “.
Produsele Electronice aflate in garantie vor fi reparate de partenerii Service din tara.



ANPC

Telefon gratuit din reţeaua ROMTELECOM

INFO CONSUMATOR

0800.080.999