„Construit de tehnologie, creat de tine”, prima campanie TV realizată de Allview pentru telefonul X4 Soul Infinity cu asistentul vocal AVI

03.11.2017  |  Comunicate

 

Principalul actor al spotului TV este asistentul vocal AVI, surprins în mai multe ipostaze utile pentru potențialii clienți

 

02.11.2017 - Allview, brandul autohton numărul unu de smartphone-uri și tablete prezent pe piața din România, a pregătit o campanie amplă de promovare pe TV, online și în magazinele de retail pentru a prezenta beneficiile smartphone-ului flagship X4 Soul Infinity, primul telefon cu AVI, asistent vocal în limba română.

 

„Dezvoltarea tehnologiilor cu inteligență artificială este încă la început, dar considerăm că acestea reprezintă viitorul și vor intra rapid în cotidian. Asistentul vocal AVI în limba română este un ajutor real, care va schimba cu siguranță modul în care folosim telefonul. Spotul TV vine în sprijinul utilizatorilor și are rolul de a evidenția cât de ușor pot fi simplificate activitățile de zi cu zi”, a declarat Lucian Peticilă, fondatorul Allview.

 

AVI a fost lansat recent într-o variantă beta și este permanent updatat cu noi capabilități. Mai mult, asistentul vocal va învăța încontinuu cum să îmbunătățească experiența cu utilizatorul, de aceea și sloganul spotului Construit de tehnologie, creat de tine”. Asistentul vocal, așa cum este reprezentat în spotul TV, poate scrie mesaje dictate, poate suna contactele din agendă, deschide navigația și poate seta adrese prin comenzi vocale, și nu numai.

 

TVC-ul este realizat în două variante de 30’ și 10’, ce vor fi difuzate în perioada 2 noiembrie – 2 decembrie 2017 pe 18 canale TV.

 

Spot 30’                                                                                                Spot 10      

Campanie de retail


Allview a pregătit o modalitate inedită de promovare a telefoanelor X4 Soul Infinity și a asistentului vocal AVI, prin utilizarea unor standuri interactive UI (User Interface) bazate tot pe o tehnologie proprie de display-uri. Standurile pot fi testate pentru început în showroom-ul eMAG din Crângași, București, în Băneasa Shopping City, Galeriile Feeria și AFI Cotroceni.  

În următoarea perioadă vor fi instalate mai multe astfel de standuri interactive în magazinele selecționate din țară.


Echipa de proiect spot TV:

Echipa Allview: Olivia Dragomir - Corporate Marketing Manager;  Valentin Stoenescu – Trade Marketing Manager

Agenție: Antonescu PR & Consulting

Producție video: ZEE 51

Regizor: Bogdan Bărbulescu

 

 

Despre Allview

Creat în 2004, Allview este brandul autohton de smartphone-uri și tablete numărul 1 din România. În 2010, Allview a fost prima companie din România care a lansat o tabletă PC, a urmat în 2011 primul smartphone sub brand românesc, iar în 2013 a lansat primul smartphone single SIM din portofoliu. În 2016, proiectul Allview Smart Home a diversificat portofoliul companiei cu o soluție complexă de automatizare și monitorizare a locuinței. Brandul Allview este prezent pe piețele IT&C din Polonia, Bulgaria, Germania, Spania, Ungaria, Olanda, Moldova, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Bosnia și Hertegovina, Republica Cehă, Malta, Cipru, Grecia, Lituania, Slovenia, Letonia și Estonia. Allview își propune să devină cel mai puternic brand românesc de tehnologie, capabil să ofere acces la tehnologii de ultimă oră pentru cât mai mulți consumatori, în mai multe segmente de buget.