ACCEPTUL PERSOANEI LA ACCESAREA SITE-ULUI ALLVIEW

Vă facem cunoscut faptul că S.C. Visual Fan S.R.L. poate colecta orice informaţii privind persoana dvs. prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identităţii sale fizice, sau sociale; Pentru navigarea în continuare pe site-ul ALLVIEW te rugăm să bifezi căsuța ”Accept”

”Service Phone” si ”12 days commitment”- doua servicii implementate de Allview si Diangi Grup

19.05.2016  |  Comunicate

Brasov, 19 mai 2016

            Allview, brandul autohton numarul 1 de smartphone-uri si tablete prezent pe piata din Romania va implementa impreuna cu partenerul sau, Diangi Grup, doua servicii noi: Service Phone si 12 days commitment. Programul pilot ce cuprinde cele doua servicii va incepe de luni, 23 mai si pentru inceput va fi integrat in service-urile grupului Diangi din Bucuresti si Brasov. Prin Service Phone, clientii Allview care isi vor aduce telefoanele pentru reparatii vor primi la schimb un alt telefon pe care-l vor putea utiliza cat timp terminalul lor se va afla in service.

Ne concentram toate eforturile pentru a diminua disconfortul pe care clientii il resimt atunci cand un dispozitiv devine nefunctional. Stim cu totii ca telefoanele au devenit instrumente indispensabile in viata noastra de zi cu zi si ne dorim ca atunci cand un terminal ajunge in service, utilizatorul sa nu piarda contactul cu cei dragi sau cu mediul profesional. Ne straduim de asemenea sa scurtam timpul necesar reparatiilor iar statisticile ultimelor luni arata ca ne indreptam in directia corecta, conform asteptarilor clientilor nostri”, a declarat Lucian Peticila, General Manager Allview.

            Cel de-al doilea serviciu, 12 days commitment, garanteaza un termen maxim de 12 zile calendaristice pentru remedierea oricarei defectiuni a unui produs Allview. In cazul in care reparatia se prelungeste peste acest termen, terminalul va fi inlocuit cu unul nou. Daca produsul nu mai este disponibil in oferta Allview, utilizatorul va primi un model cu specificatii similare.

 „Avem deja 6 luni de zile de cand Diangi a devenit partenerul brandului Allview pentru serviciile post-vanzare, atat pe piata din Romania cat si in afara tarii. Datele arata ca avem o scadere semnificativa a unor indicatori precum timpul mediu de reparatie si procentul reintoarcerilor clientilor in service cu aceeasi problema sau cu alta noua. Vrem sa demonstram ca acest parteneriat 100% romanesc poate crea o poveste de succes si o experienta pe placul clientilor nostri”, a declarat Dan Georgescu, Managing Director Diangi Grup.     

Cele doua servicii vor fi disponibile de saptamana viitoare pentru clientii Allview care ajung in urmatoarele centre Diangi: Bucuresti sectorul  6, pe Bdul. Iuliu Maniu nr. 71 si Bdul Timisoara nr. 92, iar in Brasov pe str. Brazilor nr. 61. Dupa perioada de testare, programul ar putea fi extins si in cadrul celorlalte locatii partenere.

 

Despre Allview

Creat in 2004, Allview este brandul autohton de smartphone-uri si tablete numarul 1 din Romania. In 2010, Allview a fost prima companie din Romania care a lansat o tableta PC, a urmat in 2011 primul smartphone sub brand romanesc, iar in 2013, a lansat primul smartphone single SIM din portofoliu. Brandul Allview este prezent pe pietele IT&C din Polonia, Bulgaria, Germania, Spania, Ungaria, Olanda, Moldova, Slovacia, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Bosnia si Herzegovina, Republica Ceha, Malta, Cipru, Grecia si Lituania. Device-urile Allview au o interfata prietenoasa, design atractiv, dotari tehnice de ultima ora si performanta ridicata.

Inapoi