Allview.ro și partenerii noștri digitali folosesc cookies și tehnologii similare (împreuna "Tehnologii") pentru a stoca și accesa informații pe dispozitivul tau. Unele sunt absolut necesare pentru a vă oferi un site sigur și functional. În schimb, cele opționale opționale / neesențiale fac posibilă cea mai bună experiență de utilizator. Tehnologiile opționale permit măsurarea audienței site-ului, afișarea publicității personalizată pe site-uri terțe, bazate pe profilul dvs., urmărirea locației dvs., pentru a efectua campanii de marketing specifice și pentru a personaliza conținutul site-ului nostru în funcție de utilizarea dvs. Prin aceste Tehnologii, vom colecta informații, cum ar fi interacțiunea cu site-ul nostru, preferințele dvs. și obiceiurile de navigare..
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Află mai multe despre aceste tipuri de cookie-uri

Confirmă selecțiile mele

Visual Fan raportează rezultatele financiare pentru primul semestru al anului 2024 și anunță planurile de dezvoltare pentru semestrul II al acestui an

26.09.2024  |  Comunicate

 

  • - Profitul net realizat de compania Visual Fan S.A. a înregistrat o creștere cu aproape 18% față de primul semestru al anului anterior.
  • - Pentru anul 2024, strategia companiei Visual Fan - Green by Allview, vizează dezvoltarea sustenabilă a activității și integrează multiple proiecte cu impact puternic asupra mediului înconjurător (eliminarea consumului de combustibili fosili, utilizarea energiei verzi, dar și reducerea risipei alimentare și adoptarea unui stil de viață sănătos).
 

Brașov, 26 septembrie 2024. Visual Fan S.A. (simbol bursier ALW), compania românească de tehnologie din spatele brandului Allview, anunță rezultatele financiare înregistrate în prima jumătate a anului 2024. Indicatorii de performanță raportați, confirmă strategia solidă de dezvoltare a companiei și capacitatea acesteia de a inova și de a se adapta într-un mediu economic dinamic.

 

În prima jumătate a acestui an, compania Visual Fan S.A. a înregistrat o creștere a profitului net cu aproximativ 18%, confirmând robustețea strategiei de management și capacitatea Visual Fan de a menține o traiectorie ascendentă, chiar și într-un context economic provocator. Profitul net al Grupului Visual Fan a crescut cu aproximativ 12% față de primul semestru al anului 2023, ajungând la valoarea de 2,27 milioane lei, în contextul unei ușoare scăderi a cifrei de afaceri - cu aproximativ 4%.  

 

Divizia IT&C, care continuă să fie pilonul central al companiei, a marcat o performanță constantă, cu o creștere ușoară a vânzărilor de televizoare, reflectând cererea tot mai mare pentru produsele brandului Allview. În același timp, vânzările de telefoane mobile au rămas stabile, confirmând atractivitatea portofoliului de produse pe o piață extrem de competitivă.

 

Adoptarea strategiei Green by Allview, implementată cu succes în ultimii doi ani, a reprezentat un pilon fundamental în direcția de business a companiei Visual Fan. Această inițiativă a permis alinierea la cerințele de sustenabilitate ale pieței, contribuind la dezvoltarea unor soluții ecologice și inovatoare. Totodată, a facilitat diversificarea portofoliului și crearea unor noi divizii, precum ERA Health, Allview Auto și Solar Energy.

 

Aplicația Allview ERA Health, stă la baza demersului de a intra pe piața serviciilor destinate nutriției și sănătății. Aceasta se diferențiază în piață prin capacitatea de educare a utilizatorilor în termeni personalizați și transformarea unui comportament alimentar obișnuit într-un stil de viață sănătos și responsabil, ceea ce conduce la creșterea calității vieții consumatorilor. Investițiile realizate în acest prim semestru în dezvoltarea hardware și software a Frigiderelor SMART ERA Side by Side au permis îmbunătățirea funcționalităților și a experienței utilizatorului, iar rezultatele acestora se reflectă deja în discuțiile avansate pentru listarea produsului într-un important lanț de retail din România. În plus, Frigiderul SMART ERA Side by Side, dezvoltat intern de echipa Allview, se remarcă prin integrarea unor funcții inteligente e mare utilitate, precum Eat Me Smart, care contribuie la reducerea risipei alimentare prin recomandarea de rețete bazate pe alimentele din stoc, prioritizate în funcție de termenul lor de valabilitate. Un alt element diferențiator constă în afișarea conținutului de vitamine și minerale al fiecărei rețete sugerate, facilitând adoptarea unui stil de viață sănătos. Frigiderul SMART ERA Side by Side, este singurul frigider inteligent dezvoltat in Europa.

 

Divizia Allview Auto a înregistrat un succes notabil, atingând în doar șase luni, obiectivul de vânzări pentru întregul an 2024, cu 100 de unități CityZEN comercializate prin Programul Rabla Plus. Acest rezultat subliniază nu doar atractivitatea modelului CityZEN, ci și angajamentul nostru de a oferi soluții de mobilitate sustenabile.

 

O contribuție semnificativă la aceste rezultate a avut-o și divizia Solar Energy, care a încheiat contracte importante pentru proiecte fotovoltaice full EPC, cu o capacitate instalată de aproximativ 20 MW în semestrul I 2024. Aceste proiecte au consolidat poziția noastră pe piața energiei regenerabile și au adus noi parteneriate strategice cu importante companii multinaționale, ce își desfășoară activitatea pe întreg teritoriul României. Cu o expertiză semnificativă în sfera tehnologiei și o viziune centrată pe viitor, compania Visual Fan își propune contractarea a peste 80 MW de proiecte de energie solară până la finalul anului 2024. Colaborările stabilite cu diverse entități din sectorul privat, inclusiv hipermarketuri, companii multinaționale și firme cu capital autohton, precum și parteneriatele cu instituții din sectorul public, ne consolidează încrederea în atingerea acestui obiectiv.

 

Lucian Peticilă, CEO și fondator Visual Fan S.A., a declarat: „Performanțele obținute în prima jumătate a anului 2024 reprezintă o dovadă clară a profesionalismului echipei noastre și a validității strategiei adoptate, confirmând că deciziile noastre ne-au permis să navigăm eficient într-un mediu economic complex. Vom continua să ne dezvoltăm, concentrându-ne pe inovație, sustenabilitate și parteneriate strategice, pentru a oferi valoare investitorilor, partenerilor și clienților noștri."

 

Visual Fan S.A. rămâne un jucător esențial în industria tehnologiei, energiei regenerabile, iar mai nou și pe piața mobilității electrificate, cu planuri ambițioase menite să asigure o creștere sustenabilă și să răspundă cerințelor în continuă evoluție ale pieței.

 

În ceea ce privește previziunile pentru 2024, „ne păstrăm încrederea în atingerea obiectivelor stabilite pentru acest an, pentru toate diviziile companiei. Anul 2024 marchează și celebrarea a 20 de ani de la înființarea brandului Allview, brand care a dovedit de nenumărate ori reziliență și capacitatea de a se adapta cerințelor pieței.”, a completat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan S.A.

 

 


###

 

Despre Allview

Visual Fan S.A., compania românească care deține brandul Allview (simbol bursier ALW), este un jucător de referință în industria tehnologică, cu peste 20 de ani de experiență în dezvoltarea de dispozitive mobile inteligente, Smart Home, laptopuri, tablete și televizoare smart. Fondată în 2002 la Brașov, compania s-a impus prin lansarea unor soluții inovatoare care fac tehnologia accesibilă publicului larg. Printre realizările notabile se numără:

  • 2016: lansarea celui mai avansat sistem Smart Home din România;
  • 2017: crearea primului asistent vocal în limba română, AVI;
  • 2019: încheierea unui parteneriat direct cu Google pentru Android TV™;
  • 2020: primul brand românesc care a adoptat tehnologia QLED;
  • 2023: upgrade-ul aplicației Allview AVI GPT, prin integrarea unui model avansat de limbaj natural, susținut de inteligența artificială (AI).

În 2022, Visual Fan a lansat conceptul Green by Allview, o strategie de diversificare a portofoliului, care vizează un viitor sustenabil prin trei divizii principale: ERA Health, Solar Energy și Allview Auto. Acest concept inovator integrează toate aspectele vieții moderne – de la sănătatea personală și locuințe sustenabile, până la mobilitate.

 

Aplicația Allview ERA Health, dezvoltată in-house de echipa R&D Allview, în colaborare cu specialiști în nutriție, medici diabetologi și cercetători ai Universității Transilvania din Brașov, educă utilizatorii în adoptarea unui stil de viață sănătos și sustenabil. Aplicația nu doar că optimizează comportamentele alimentare, dar contribuie la reducerea risipei alimentare și a amprentei de carbon, susținând astfel, o calitate superioară a vieții.

 

Divizia Allview Solar Energy a debutat în 2022 cu soluții solare pentru locuințe sustenabile, consolidându-se în 2023 prin atragerea de specialiști în sectorul industrial și fiind recunoscută în 2024 pentru sistemele industriale cu puteri instalate de 1-5 MW.

 

Divizia Auto a demarat cu modelul Skywell ET5, care reprezintă o nouă viziune asupra mobilității viitorului. În decembrie 2023, a fost lansat Allview CityZEN, model 100% electric. Acesta a depășit deja estimările de vânzări pentru 2024 în primele trei trimestre, fiind destinat și tinerilor de la vârsta de 16 ani.

 

Aceste inițiative subliniază angajamentul companiei față de inovație, sustenabilitate și îmbunătățirea constantă a experienței utilizatorilor.

 

Inapoi