+ | Module cookie Opționale | |
Vom trata cu prioritate solicitarea ta si iti garantam un termen de rezolvare de 5 zile lucratoare pentru orice defect al produsului tau.
Serviciul poate fi achizitionat de catre orice client, persoana fizica sau juridica, la momentul achizitionarii unui produs nou din magazinul online sau showroom-ul Allview. Serviciul este valabil 2 ani de zile de la data achizitionarii lui.
Serviciul acopera doar produsele pentru care a fost achizitionat, produse ce sunt identificate pe baza de Serial Number, certificat de garantie in original si factura de achizitie (copie sau original). Produsul trebuie sa fie in configuratia originala si sa nu fi suferit deteriorari sau interventii neautorizate.
Termenul de rezolvare de 5 zile lucratoare este socotit de la momentul preluarii produsului in service-ul Allview. In situatia in care reparatia produsului nu este posibila in acest interval, valoarea achitata pentru serviciul Service Expres va fi returnata catre client urmand ca produsul sa fie reparat in termenul prevazut de lege. In acest caz, serviciul Service Expres isi inceteaza functionarea.
In situatia in care produsul pentru care a fost achizitionat serviciul Service Expres este defect de nou si se inlocuieste cu un produs identic, produsul primit la schimb beneficiaza de Service Expres in aceiasi termeni si conditii.
Daca produsul aflat in situatia DOA se storneaza, atunci se va storna si contravaloarea serviciului Service Expres aferent.
Serviciul Service Expres este asigurat doar pe teritoriul Romaniei.
Service Expres este un serviciu optional, contra cost, oferit de Allview.
Service Expres este in conformitate cu drepturile prevazute de legislatia in vigoare privind protectia consumatorului.