Allview.ro și partenerii noștri digitali folosesc cookies și tehnologii similare (împreuna "Tehnologii") pentru a stoca și accesa informații pe dispozitivul tau. Unele sunt absolut necesare pentru a vă oferi un site sigur și functional. În schimb, cele opționale opționale / neesențiale fac posibilă cea mai bună experiență de utilizator. Tehnologiile opționale permit măsurarea audienței site-ului, afișarea publicității personalizată pe site-uri terțe, bazate pe profilul dvs., urmărirea locației dvs., pentru a efectua campanii de marketing specifice și pentru a personaliza conținutul site-ului nostru în funcție de utilizarea dvs. Prin aceste Tehnologii, vom colecta informații, cum ar fi interacțiunea cu site-ul nostru, preferințele dvs. și obiceiurile de navigare..
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Află mai multe despre aceste tipuri de cookie-uri

Confirmă selecțiile mele

Service Expres Allview

Vom trata cu prioritate solicitarea ta si iti garantam un termen de rezolvare de 5 zile lucratoare pentru orice defect al produsului tau.

Serviciul poate fi achizitionat de catre orice client, persoana fizica sau juridica, la momentul achizitionarii unui produs nou din magazinul online sau showroom-ul Allview. Serviciul este valabil 2 ani de zile de la data achizitionarii lui.

Serviciul acopera doar produsele pentru care a fost achizitionat, produse ce sunt identificate pe baza de Serial Number, certificat de garantie in original si factura de achizitie (copie sau original).  Produsul trebuie sa fie in configuratia originala si sa nu fi suferit deteriorari sau interventii neautorizate.

Termenul de rezolvare de 5 zile lucratoare este socotit de la momentul preluarii produsului in service-ul Allview. In situatia in care reparatia produsului nu este posibila in acest interval, valoarea achitata pentru serviciul Service Expres va fi returnata catre client urmand ca produsul sa fie reparat in termenul prevazut de lege. In acest caz, serviciul Service Expres isi inceteaza functionarea.

In situatia in care produsul pentru care a fost achizitionat serviciul Service Expres este defect de nou si se inlocuieste cu un produs identic, produsul primit la schimb beneficiaza de Service Expres in aceiasi termeni si conditii.

Daca produsul aflat in situatia DOA se storneaza, atunci se va storna si contravaloarea serviciului Service Expres aferent.

Serviciul Service Expres este asigurat doar pe teritoriul Romaniei.

Service Expres este un serviciu optional, contra cost, oferit de Allview.

Service Expres este in conformitate cu drepturile prevazute de legislatia in vigoare privind protectia consumatorului.