Pentru a actualiza driver-ul dispozitivului, astfel acesta sa fie recunoscut si memoria sa fie vizibila in PC este nevoie sa efectuam urmatorii pasi: Dam dublu click pe My Computer(This PC) -> Selectam optiunea “Manage” -> In fereastra nou deschisa selectam din partea stanga optiunea “Device manager” -> In partea din dreapta va aparea o lista cu drivere din PC. Aici ne va aparea un driver cu numele de “Unknown device” / Dispozitiv necunoscut -> Il selectam si dam click dreapta pe el -> De aici selectam “Update driver software” -> Se va deschide o noua fereastra, de aici selectam “Browse my computer for driver software” -> Mai departe selectam “Let me pick from a list of device drivers from my computer” -> “ Show all devices” -> din urmatoarea fereastra selectam “MTP USB Device” -> Driver-ul va fi instalat si vom primi mesaj de confirmare. Dupa efectuarea acestor pasi la accesarea PC-ului vom vedea si memoria dispozitivului.Pentru mai multe detalii : apasa aici.
Descriere Produs
Specificatii Produs
Specifications |
Update-ul software (trecerea la o versiune superioara a sistemului de operare) poate avea ca rezultat functionarea necorespunzatoare a anumitor functii si aplicatii instalate pe telefonul dumneavoastra. Acest aspect nu reprezinta o defectiune a produsului. Va asiguram ca tinem cont de sesizarile venite si vom depune toate eforturile pentru solutionarea / corectarea situatiilor de acest tip.
*Google, Android şi alte mărci sunt mărci comerciale deţinute de Google Inc. *Nota! Sistemul de Operare Android si aplicatiile preinstalate pot ocupa pana la 50% din memoria totala disponibila. *Din cauza limitărilor puterii de procesare a CPU, memoriei folosite de sistemul de operare și aplicațiile pre-instalate, spațiul disponibil poate să fie mai mic decât capacitatea declarată a memoriei. Spațiul de memorie efectivă poate să se schimbe ca urmare a actualizărilor aplicațiilor, operațiunilor utilizatorilor și altor factori asociați aplicatiilor si proceselor de functionare. *Ne rezervam dreptul de a adauga, elimina sau modifica anumite aplicatii preinstalate in produse, in functie de canalul de distributie al acestora. *Dual SIM, Dual Stand-by *Ambele SIM-uri sunt active in standby. |
---|
Intrebari frecvente
Vibratia este activa implicit in tastatura Google. Pentru a modifica valoarea intensitatii vibrarii la apasarea tastelor este nevoie sa efectuam urmatorii pasi: Accesam Meniu->Setari->Setari avansate->Limba si metoda de intrare->Apasam pe "Tastatura Google"->Selectam "Preferinte"-> Intensitatea vibrarii la apasarea tastei-> Aici selectam o valoarea mai mare de 30 ms -> Vibratia va fi simtita.
Pentru a putea instala aplicatii pe card-ul SD este necesar sa accesati Meniu -> Setari -> Stocare si USB -> se selecteaza SD card -> se apasa pe cele trei puncte din dreapta sus si se selecteaza Setari -> s alege optiunea Formatati ca stocare interna -> Stergeti si formatati. Mare atentie deoarece atunci cand se alege aceasta optiune, Card-ul SD va functiona doar in dispozitivul respectiv si se vor pierde toate datele stocate pe SD card.
Optiunea de Utilizatori se gaseste in Meniu -> Setari -> Utilizatori si are rolul de a interzice accesul la unele fisiere si informatii atunci cand telefonul este folosit si de un alt utilizator.
Optiunea de gesturi se afla in Meniu -> Setari -> Setari gest-multiplu. Sunt predefinite doar 2 gesturi pentru deschiderea aplicatiei de mesaje si aplicatiei de telefon. Gesturile functioneaza doar in ecranul principal.
Accesati Meniu -> Setari -> Bara de navigare -> selectati bara de navigare dorita.
Cu cat telefonul se foloseste cu atat memoria lui este ocupata, iar pentru a pastra memoria libera trebuie sa selectati Meniu -> Setari -> Administrator aplicatii si sa apasati Stergeti
Nu toate aplicatiile sunt vizibile. Pentru a face toate aplicatiile vizibile se deschide Meniu -> Setari -> Aplicatii -> Se apasa pe cele trei puncte din dreapta sus si se selecteaza Afisati sistemul
Aplicatiile nu pot fi dezinstalate insa ele pot fi dezactivate executand urmatorii pasi: Meniu-> Setari ->Aplicatii->Se selecteaza aplicatia dorita > Dezactivati.
Da, se poate schimba launcher-ul telefonului folosind o aplicatie de profil ce poate fi descarcata din Magazinul Play.
Pentru a putea instala aplicatiile descarcate de la alte surse, este necesar sa accesati Meniu->Setari-> Securitate->Surse necunoscute – bifat.
Pentru a vizualiza mai multe informatii despre telefon (Nivelul bateriei, Stare SIM, Informatii IMEI) este necesar sa accesati Meniu->Setari->Despre telefon->Stare.
Pentru a vizualiza aplicatiile recent pornite este necesar sa apasati normal pe tasta capacitiva stanga jos marcata cu un patrat si vor aparea tab-urile cu aplicatiile recent pornite. Pentru a inchide aplicatia dorita este necesar sa glisati stanga pe fereastra respectiva sau daca doriti sa inchideti toate aplicatiile deschise, trebuie sa derulati in jos is sa apasati pe cele trei liniute
Pentru a reseta telefonul la parametrii initiali va rugam sa efectuati pasii urmatori: Meniu -> Setari ->Backup si resetare-> Resetarea configurarii din fabrica-> Resetati telefonul.
Pentru a activa datele mobile este necesar sa parcurgeti urmatorii pasi:
Meniu ->Setari ->Carduri SIM->Date mobile ->Se selecteaza sim-ul dorit.
Pentru functionarea serviciului de internet va fi nevoie sa activam conexiunea de date si din meniul de operare rapida.
Glisand de sus in jos, vom avea scurtatura Conexiune date ->Bifam.
Accesati Meniu->Setari->Bluetooth->Activati Bluetooth->Atingeti cele trei puncte aflate in coltul drept al display-ului->Redenumiti acest dispozitiv.
Meniu ->Telefon > Se apasa pe cele trei puncte pozitionate in dreapta display-ului->Setari-> Conturi pentru apelare->Se selecteaza sim’ul -> Setari suplimentare->Apel in asteptare ->Bifat.
Recenzii
- Pata galbena pe ecranRecenzie de Elisabeta
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Buna ziua Elizabeta,
Ne pare foarte rau pentru problema intampinata.
Te asteptam cu produsul intr-unul dintre service-urile noastre nationale pentru rezolvarea problemei aparute.
Multumim,
Echipa Allview! (Postat la data 19.05.2018) - Pata galbena pe ecranRecenzie de Elisabeta
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Buna ziua Elizabeta,
Ne parte foarte rau pentru problema intampinata.
Te asteptam cu produsul intr-un dintre service-urile noastre nationale pentru rezolvarea problemei aparute.
Multumim,
Echipa Allview! (Postat la data 03.04.2018) - Referitor accesorii !!!Recenzie de George
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Buna ziua George,
Multumim pentru Feedback-ul pozitiv.
Pentru achizitionarea unei folii de protectie compatibila, te rugam sa accesezi urmatorul link: https://www.allview.ro/produse/accesorii/folii-de-protectie.html?p=1.
Daca produsul compatibil nu apare disponibil, te rugam sa urmaresti aceasta pagina, acesta cu siguranta va reaparea in stoc cat de repede posibil.
Multumim,
Echipa Allview! (Postat la data 04.03.2018) - Probleme GPSRecenzie de Cristian
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Detin terminalul din decembrie 2017, achizitionat la oferta DIGI. La inceputul anului am instalat aplicatia WAZE care a functionat ireprosabil app. 2-3 luni. Dupa aceasta perioada au aparut probleme de localizare GPS atat in WAZE cat si in Google Drive. Efectiv nu se mai puteau folosi cele 2 aplicatii in timpul mersului. Apare mesajul "Lipsa GPS, se cauta satelit pentru localizare." Mentionez ca la pornirea aplicatiei, static, localizarea este facuta cu exactitate dar cand incepe deplasarea lipseste cu desavarsire !!!!!! Am efectuat " Restore factory setting " crezand ca am dereglat eu ceva din greseala dar degeaba ! Problema persista si devine enervanta !!!!!! Nici update-ul la Nougat 7 nu a rezolvat problema ! A doua problema semnalata face referire la camera foto care a inceput sa dea rateuri in ultima perioada. Mai exact la fotografiile care necesita blitz , in mediu mai intunecat, cand incerc sa fac o poza, camera focalizeaza, se activeaza blitz-ul, capteaza cadrul dar nu pe cel cu blitz-ul activat ci pe cel urmator, intunecat !!!!!! Am avut situatii cand poza a iesit negru complet, cu toate ca in timpul captarii arata ok !!!!!!! In afara de cele 2 probleme semnalate, toate cele bune despre telefon. Nu agata in aplicatii, nu se blocheaza, pe scurt totul OK !
Cu stima,
Cristian Nita
Raspuns:
Salut Cristian,
In primul rand dorim sa ne exprimam parerea de rau pentru situatia pe care o intampini cu terminalul tau Allview.
Pentru solutionarea ei cat mai rapida si corecta iti sugeram sa te adresezi unuia dintre service-urile noastre autorizate deoarece cu siguranta acestea sunt cauzate de o eroare hardware.
Datele de contact ale unitatilor autorizate, actualizate, pot fi regasite in sectiunea "Suport si Service" => "Service Autorizat".
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 13.02.2018) - MultitaskingRecenzie de Mihaela
-
Aspect Pret Specificatii Functii
In specificatiile lui este trecut ca are multitask, dar eu nu gasesc aceasta aplicatie. Cum pot face multitasking pe acest telefon?
In rest telefonul este super ok.
Raspuns:
Buna Mihaela,
Functia de multitasking se refera la faptul ca terminalul poate rula mai multe aplicatii in acelasi timp (ex. facebook messenger si browser sau orice alta aplicatie), nu se refera la o aplicatie anume.
Totodata, daca terminalul pe care il utilizezi ruleaza ultima versiune software disponibila, poti utiliza functia de ecran impartit care permite utilizarea concomitenta a doua aplicatii in acelasi timp, fiecare pe jumatate de ecran. Functia poate fi accesata utilizand butonul de aplicatii recente si glisarea in partea superioara a ecranului a uneia dintre apliacatiile pe care doresti sa le utilizezi pe jumatate de ecran.
Iti multumim pentru intelegere si pentru alegerea facuta fata de produsele noastre!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 03.01.2018) - BunicelRecenzie de Costyn
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Salut Costyn,
Avem in vedere implementarea serviciilor pe cat mai multe modele din portofoliul nostru in viitorul apropita, dar din pacate nu putem specifica in momentul actual modelele care vor primi aceste imbunatatiri.
Iti multumim pentru intelegere si pentru alegerea facuta fata de produsele noastre!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 14.12.2017) - Turbo DownloadRecenzie de Nic
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Spuneti-mi va rog cum activez functia "Turbo Download" pt.ca nu gasesc in setari.
La Allview P6 energy lite este usor si vizibil in setari, dar la V2 viper S inca nu am reusit sa gasesc setarea.
Precizez ca detin telefonul de aprox.doua saptamani si i-am facut upgrade-ul la versiunea android 7.
Multumesc.
Raspuns:
Salut Nic,
Functia adusa in discutie de tine este una dintre functiile care au fost eliminate de pe acest terminal odata cu trecerea software-ului la versiunea Android 7 datorita incompatibilitatilor dintre acestea si versiunea Android, in momentul actual nefiind posibila reintegrarea ei intr-un posibil viitor update.
Iti multumim pentru intelegere!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 12.11.2017) - BateriaRecenzie de Seby
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Ps: Eu am stat aproape fara oprire pe un joc si m-a tinut doar 4 ore.
Raspuns:
Salut Seby,
Autonomia acumulatorului acestui model intr-un regim de utilizare mediu este conform verificarilor noastre de aproximativ 10-11 ore, dar in cazul utilizarii intense cu luminozitatea ecranului la maxim, conexiune de internet activa, sunet si alte aplicatii ce ruleaza in background poate scadea intr-adevar pana la 4-5 ore.
Deci, considerand ca in timpul jocului jucat de tine situatia a fost similara putem considera ca autonomia a fost una normala.
Iti multumim pentru intelegere!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 04.11.2017) - UpdateRecenzie de Radu
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Salut Radu,
In momentul actual nu putem confirma nici un fel de informatie legata de eliberarea unui posibil viitor update, dar cu siguranta vom anunta atuni cand vom putea oferi mai multe informatii.
Iti multumim pentru intelegere!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 23.10.2017) - Mentinere problema cu conectarea bluetoothRecenzie de Attila Andras
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Salut Attila,
Intelegem, dar cu siguranta situatia pe care o intampini este datorata dezactivarii functiei bluetooth de catre modul de economisire energie sau de catre o aplicatie instalata de tine pentru a gestiona consumul de energie.
Pentru a identifica cu exactitate care dintre cele doua variante este cea care cauzeaza situatia pe care o intampini si pentru a o solutiona cat mai rapid avem rugamintea sa te adresezi departamentului nostru de suport tehnic utilizand datele de contact din subsolul paginii.
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 19.10.2017) - Probleme la mentinerea conectarii cu casca bluetoothRecenzie de Attila Andras
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Am achizitionat recent un V2 Viper S si am o problema cu mentinerea conectarii la bluetooth Plantronics.
Se conecteaza, dar dupa un un timp se deconecteaza si tot asa, pana ramane deconectat.
Mentionez, ca acelasi bluetooth functioneaza corect cu alt telefon (Allview Viper V1).
Am incercat si alte casti cu V2 si am obtinut acelasi rezultat.
Raspuns:
Salut Attila,
Situatia pe care o intampini este datorata modului de economisire energie activ. Acest mod dezactiveaza bluetooth-ul si alte functii ale terminalului dupa 5 minute de inactivitate.
Dezactivarea acestui mod de economisire si rezolvarea situatiei intampinate poate fi realizata din meniul "Setari" => "Baterie" => "Administrare energie".
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 17.10.2017) - Albire ecranRecenzie de Podoaba
-
Aspect Pret Specificatii Functii
1 - dupa o folosire de circa 30-40 minute pe un film sau FB se albeste ecranul in partea de sus si lateral;
2 - se incalzeste in dreptul camerei (banuiesc ca acolo este localizat procesorul) foarte repede si mult, moment in care se blocheaza sau se albeste ecranul;
3 - se restarteaza telefonul in timpul convorbirilor mai indelungate (peste 1 ora);
4 - cu husa achizitionata de la dumneavoastra pentru acest telefon se incalzeste si mai repede;
5 - in momentul in care se incalzeste daca vreau sa scriu un mesaj text scrie altceva.
Mentionez ca nu a fost trantit, lovit sau supus unor actiuni externe care sa ii provoace o astefel de disfunctionalitate.
Telefonul functioneaza perfect pana in in momentul in care se incalzeste. Telefonul a fost la dumneavoastra in service dar problemele mai sus mentionate persista.
Dragan Podoaba
Raspuns:
Buna ziua,
In primul rand dorim sa ne exprimam parerea de rau pentru situatia pe care o intampinati cu produsul dumneavoastra.
Cu siguranta aceasta este o situatie izolata ce se manifesta din anumite cauze ce e posibil sa nu se fi manifestat in momentul in care terminalul s-a aflat in unul dintre service-urile noastre autorizate.
Pentru o solutionare cat mai rapida a acestei situatii avem rugamintea sa va adresati departamentului nostru de suport si service utilizand datele de contact din subsolul paginii.
Va multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 20.09.2017) - ContacteRecenzie de Mihai
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Salut Mihai,
Ne pare rau.
Conform verificarilor noastre efectuate in urma recenziei Dianei aceasta situatie este una aleatorie si se datoreaza unei erori intampinate in timpul update-ului, doar pe anumite terminale.
Pentru solutionarea ei va fi necesar sa efectuezi o resetare la parametrii din fabrica ai produsului din meniul de "Setari".
*/!\ ATENTIE /!\ - Resetarea produsului la parametrii din fabrica duce la stergerea completa a informatiilor personale si a aplicatiilor instalate in memoria acestuia. Sugeram efectuarea unei copii de rezerva pe memoria unui card micro SD sau pe cea a unui calculator personal.
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 12.09.2017) - Nu are semnal pe ambele cartele in același timpRecenzie de Ciprian
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Salut Ciprian,
Cand este intampinata aceasta situatie mai exact?
Carei retele mobile apartin sim-urile utilizate de catre tine si care sunt configuratiile facute de catre tine in meniul de setari => retea?
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 18.08.2017) - Cardul de memorieRecenzie de Cosmin
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Aceeasi operatiune am incercat-o si cu alt card, acelasi rezultat.
Am schimbat telefonul si am aceeasi problema.
Raspuns:
Salut Cosmin,
Ce versiune software ruleaza pe terminalul tau?
Terminalul schimbat este tot acelasi model?
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 17.08.2017) - ContacteRecenzie de Diana
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Tocmai am făcut update la Android 7 și am constatat că nu îmi mai afișează deloc contactele, iar în momentul în care le salvez după restart dispar la loc.
Ce se poate face in această privință? Vreau să menționez că toate contactele sunt salvate pe sim, deoarece în alt telefon apar, doar că nu pot sa îl fac nicicum sa le afișeze.
Mulțumesc frumos.
Raspuns:
Buna Diana,
Situatia pe care o intampini este una izolata si cu siguranta este datorata unei selectii de afisare a unei anumite agende.
Pentru a o solutiona iti sugeram sa efectuezi urmatorii pasi:
1. Acceseaza aplicatia "Contacte";
2. Selecteaza butonul de optiuni din coltul dreapta-sus, cel ce are ca pictograma 3 puncte suprapuse;
3. Selecteaza optiunea "Agenda de afisat";
4. Alege optiunea "Toata agenda" sau "Personalizata" unde selectezi cartela SIM.
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 16.08.2017) - Telefonul este bunRecenzie de Alin
-
Aspect Pret Specificatii Functii
De ce???
Raspuns:
Salut Alin,
Situatia pe care ne-o prezinti este datorata unei erori de redactare in noua versiune software, specificatiile tehnice ale terminalului fiind cele corecte.
Deci terminalul are procesorul Octa-Core mentionat in specificatii dar in urma update-ului software in meniul de setari este specificat "Quad-Core", eronat.
Aceasta eroare de redactare cu siguranta va fi corectata prin intermediul unui viitor posibil update software.
Iti multumim pentru intelegere!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 05.08.2017) - UpdateRecenzie de Laszlo-Szabolcs
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Supported API:3
Opening update package....
The update.zip is corrupted
Installation aborted.
OTA failed! Please power off the device to keep it in this state and file a bug report!
Raspuns:
Salut,
Situatia pe care o intampini este cu siguranta datorata unei erori de descarcare a arhivei de update.
Pentru a o solutiona si pentru a efectua update-ul corespunzator iti sugeram sa efectuezi o resetare la parametrii din fabrica ai produsului dupa care sa urmezi pasii din procedura de update disponibila in sectiunea "Descarcari".
*/!\ ATENTIE /!\ - Resetarea produsului la parametrii din fabrica duce la stergerea completa a informatiilor personale si a aplicatiilor instalate in memoria acestuia. Sugeram efectuarea unei copii de rezerva pe memoria unui card micro SD sau pe cea a unui calculator personal.
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 30.07.2017) - Update Android 7Recenzie de Eugen
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Actualizarea la Android 7 a decurs bine si este destul de simplu de efectuat. Necesita ceva timp descarcarea pachetului pentru actualizare si mai mult timp va fi necesar pentru instalarea noului sistem de operare.
Am vazut ca fiind deja semnalata identificarea procesorului, Alview este primul brand care a reusit sa-si faca un downgrade de hardware a CPU in urma unui upgrade de software, ceva demn de un epic fails (chiar daca este doar o greseala de editare text).
Asteptam un patch care sa remedieze acest aspect.
Apreciez totusi preocuparea companiei pentru a mentine actualizate produsele, comunicarea cu cei cei care au cumparat produsele Allview precum si serviciile de garantie; eu am trimis un telefon in garantie si in 3 zile l-am primit inapoi cu un ecran nou, inlocuit.
O zi placuta. (Postat la data 04.07.2017) - Inlocuire Sticla ecran/displayRecenzie de Marian
-
Aspect Pret Specificatii Functii
As dori sa stiu care sunt costurile inlocuirii sticlei ecranului pentru V2 Viper S asta daca este posibil sau a inlocuirii intregului display? As dori sa stiu ambele variante!
In plus este disponibil vreun incarcator de putere mai mare, peste 2000 mA, pentru acest model?
Astept raspunsul dvs!
Multumesc!
Raspuns:
Salut Marian,
Ne pare rau pentru situatia pe care ai intampinat-o cu produsul tau Allview.
Pentru a primi un cost estimativ corect si indrumare in vederea solutionarii acestei situatii avem rugamintea sa contactezi departamentul nostru de suport si service utilizand datele de contact din subsolul paginii. Din pacate departamentul nostru nu are acces la datele necesare.
In ceea ce priveste alimentatorul dorim sa iti specificam ca pentru acest model nu avem unul de o capacitate mai mare.
Totodata dorim sa iti comunicam ca indiferent de capacitatea de incarcare a alimentatorului pe care il utilizezi terminalul va prelua maxim 1000 mA deoarece asa este configurat in software-ul acestuia.
Iti multumim pentru intelegere!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 01.07.2017) - Update Android 7.0 NougatRecenzie de Andrei
-
Aspect Pret Specificatii Functii
As vrea neaparat sa ii dau update telefonului. Tin sa mentionez ca i-am dat si factory reset si degeaba.
Raspuns:
Salut Andrei,
Situatia pe care o intampini poate avea mai multe cauze, una dintre cele mai intalnite fiind conexiunea la internet. In ce mod este conectat terminalul la internet, date mobile sau wifi?
Pentru a te asigura ca efectuezi actualizarea corespunzator avem rugamintea sa urmezi indicatiile din procedura de update disponibila in sectiunea "Descarcari".
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 01.07.2017) - UpdateRecenzie de TOMICA
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Am incercat sa fac update la versiunea 7.0 si imi spune eroare conexiune retea.
Mentionez ca telefonul il am din decembrie 2016 si l-am avut in service unde mi s-a schimbat placa de baza deoarece nu mai functiona decat un sim.
Raspuns:
Salut Tomica,
Situatia pe care o intampini cu siguranta nu are nimic de aface cu faptul ca terminalul tau s-a aflat la un moment dat in service, aceasta poate avea mai multe cauze, una dintre cele mai intalnite fiind conexiunea la internet, aceasta fiind neaparat necesar sa fie la o retea wireless.
Pentru a efectua actualizarea corespunzator avem rugamintea sa urmezi indicatiile din procedura de update disponibila in sectiunea "Descarcari".
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 01.07.2017) - Upgrade 7.0Recenzie de John
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Am introdus un SD card de 4 gb, mi-a cerut sa il formatez ca memorie interna, mi-a cerut daca vreau sa mut ceva aplicatii pe card (am refuzat), am intrat la stocare usb, iar la stocare interna era tot memoria dispozitivului si nu pot selecta SD card pentru ca nu este acolo.
Mentionez ca nu imi apare cardul nici la Manager Fisiere.
Ma puteti ajuta sau pot face update si prin alt mod?
Raspuns:
Salut John,
Ne pare rau pentru dificultatile pe care le intampini.
Pentru a realiza update-ul este necesar sa urmezi intocmai indicatiile din procedura de update din sectiunea "Descarcari" iar cardul micro SD sa nu fie formatat ca memorie interna, acesta este necesar sa fie recunoscut de terminal ca memorie externa.
Pentru a corecta aceasta situatie iti sugeram ca prin intermediul unui calculator personal si cititor de card sa formatezi cardul micro SD in formatul standard FAT dupa care sa il reintroduci in terminal si sa ignori notificarea pe care acesta ti-o ofera.
Iti multumim pentru intelegere!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 01.07.2017) - EcranRecenzie de Ionut
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Salut Ionut,
Ne pare rau pentru aceasta situatie.
In principiu nu ar trebui sa existe o situatie de acest gen, motiv pentru care iti sugeram sa te adresezi magazinului de achizitie pentru a-ti fi inlocuit terminalul.
Din informatiile pe care le-ai specificat, consideram ca poate fi vorba de un defect al display-ului terminalului pe care il ai in posesie.
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 30.06.2017) - 9,50Recenzie de Radu
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Salut Radu,
Se opreste in timpul descarcarii arhivei? Sau...?
Ce tip de conexiune de internet utilizezi?
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 30.06.2017) - UpdateRecenzie de NANDOR MARIUS
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Dupa instalarea Android 7.0. in sectiunea "despre telefon" apare CPU: Quadcore A53, 1.3GHz. Eu stiam ca e octacore.
Raspuns:
Salut Marius,
Intr-adevar in acea sectiune dupa efectuarea update-ului este afisat datorita unei erori de redactare "Quad-Core" in loc de "Octa-Core". Dorim sa ne exprimam parerea de rau pentru aceasta situatie si sa iti comunicam ca terminalul dispune de un procesor Octa-Core, conform specificatiilor lui tehnice.
Iti multumim pentru intelegere!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 26.06.2017) - Actualizare Android 7Recenzie de Titus
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Am urmat întocmai indicațiile din procedura de update disponibilă în secțiunea "Descărcări", respectiv Setări / Despre telefon / Actualizări online / Verifică actualizare / NU EXISTĂ ACTUALIZĂRI PE SERVER.
Raspuns:
Salut Titus,
In cazul acesta situatia poate fi cauzata de o eroare de alta natura.
Avem rugamintea sa contactezi departamentul nostru de suport utilizand datele de contact din subsolul paginii pentru a identifica motivul pentru care terminalul tau se manifesta in acest mod si pentru a primi indicatii in vederea solutionarii situatiei intampinate.
Dorim totodata sa specificam ca update-ul software este activ pe server-ul nostru OTA si pana in momentul actual nu exista nici un alt utilizator care sa fi intampinat o situatie similara cu a ta.
Iti multumim pentru intelegere!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 25.06.2017) - Actualizare Android 7Recenzie de Titus
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Scriu această recenzie pe 23.06.17.
Telefonul meu nu a primit actualizarea de sistem. Ce trebuie să fac?
Raspuns:
Salut Titus,
Actualizarea de sistem a fost lansata in data de 21.06.2017 dar pentru a fi efectuata este necesar sa urmezi indicatiile din procedura de update disponibila in sectiunea "Descarcari", aceasta nefiind o actualizare ce se realizeaza in mod automat.
Iti multumim pentru intelegere!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 23.06.2017) - Nu pot face updateRecenzie de Daniel
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Am încercat să fac update la Android 7 dar nu reusesc.
Update-ul se descarcă în memoria interna a telefonului orice setare as face.
Menționez că am card micro sd si e setat ca disc de scriere implicita.
Raspuns:
Salut Daniel,
Ne pare rau pentru aceasta situatie si dorim sa iti comunicam ca esti singurul care a intampinat aceast inconvenient pana in momentul actual.
Sugestia noastra pentru rezolvare este aceea de a efectua o copie a datelor de pe cardul micro SD pe memoria unui calculator personal si de a-l formata ca si memorie externa (posibil ca aceasta sa fie cauza). In caz contrar incearca sa utilizezi un alt card micro SD de minimum 2GB, gol.
Iti multumim pentru intelegere!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 23.06.2017) - ActualizareRecenzie de Dan Florian
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Salut Dan,
Din pacate pentru a efectua update-ul software este necesara utilizarea unui card micro SD, arhiva update-ului fiind functionala doar daca este rulata de pe memoria acestuia.
In cazul in care nu detii un asemenea card iti sugeram fie sa achizitionezi unul, fie sa imprumuti unul, fie sa te adresezi unuia dintre service-urile noastre autorizate.
Datele acestor locatii autorizate pot fi regasite in sectiunea "Suport si Service" => "Service Autorizat".
Iti multumim pentru intelegere!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 22.06.2017) - Update Android NougatRecenzie de Adi
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Update-ul la Android Nougat duce la disparitia datelor salvate in telefon ( contacte, poze, cont gmail, aplicatii...)? Are acelasi efect ca un reset factory? Trrebuie facut un back-up al datelor?
Raspuns:
Salut Adi,
Nu, efectuarea update-ului urmand procedura din sectiunea "Descarcari" nu duce la pierderea datelor din memoria terminalului.
Cu toate acestea este intr-adevar indicata efectuarea unui back-up pentru o siguranta sporita. ;-)
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 22.06.2017) - Intrebare Update V2 Viper SRecenzie de Claudiu-Nicolae
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Am o intrebare lagat de update: dupa update trebuie facuta o resetare a telefonului?
Multumesc.
Raspuns:
Salut Claudiu,
Nu, resetarea la parametrii din fabrica ai produsului nu este necesara.
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 22.06.2017) - Camera foto Recenzie de Mircea
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Per ansamblu un telefon excelent, arata frumos desi finisajele nu sunt high-class insa isi respecta pretul. L-am luat de la Digi si chiar sunt foarte multumit.
Singurele lucruri care ma deranjeaza sunt:
1. - Mi s-au lungit urechile asteptand update-ul la Android 7.0 (nici dupa nevasta nu am asteptat atat) :))
2. - Camera face pozele prea intunecat si ...SPER ca update-ul sa rezolve asta.
In rest, bravo voua un telefon chiar misto.
Raspuns:
Salut Mircea,
Conform informatiilor pe care le avem update-ul va fi lansat pana la sfarsitul acestei luni, asa cum a fost anuntat si va rezolva toate bug-urile minore semnalate pe varianta curenta.
Iti multumim pentru pentru intelegere si pentru recenzia ta.
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 16.06.2017) - Probleme in utilizare si solicitari infoRecenzie de Marius
-
Aspect Pret Specificatii Functii
De asemenea, daca sunt in masina si vreau sa bag o melodie din telefon sau de pe Youtube, prin cablu de auxiliar, merge 5 secunde dupa care pune pauza. Si tot asa. Nu am gasit remediere.
Aplicatia camerei foto scoate aproape mereu fotografii intunecate. Se poate o alta aplicatie?
Folosesc telefonul cu doua cartele, de la doi operatori. De ce cand am datele pornite pe o cartela si vine un apel vocal pe cealalta, se opresc datele?
Cand se va face update la Android 7? Poate se vor rezolva si problemele mele.
Raspuns:
Salut Marius,
Ne pare rau pentru situatiile pe care le-ai intampinat si mentionat in aceasta recenzie.
Cu siguranta update-ul software va solutiona toate bug-urile semnalate pana in momentul actual, acesta urmand sa fie lansat pana la sfarsitul acestei luni.
Cu toate acestea in ceea ce priveste situatia muzicii din masina, iti sugeram sa incerci si utilizarea unui alt cablu auxiliar, posibil sa fie mufat diferit iar situatia sa fie cauzata de o identificare incorecta a acestuia de catre terminal; Aplicatia camerei este cea preinstalata?
Terminalul este dual sim stand-by, ceea ce inseamna ca daca unul dintre sim-uri este folosit in apel celalalt apare ca fiind inchis, deci normal ca si conexiunea de date sa fie oprita.
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 11.06.2017) - V2VIPER SRecenzie de Vavura
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Salut,
Incalzirea terminalului in timpul incarcarii este normala.
Care este nivelul de incalzire pe care il intampini? Consideri ca intampini o incalzire excesiva?
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 08.06.2017) - Unde gasesc folie de sticlaRecenzie de Iuliu
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Salut Iuliu,
Din pacate momentan nu avem disponibile accesorii de tip folie de protectie pentru acest model, dar avem in vedere includerea lor si iti sugeram sa urmaresti sectiunea "Produse asociate" pentru a afla cand vor fi disponibile.
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 05.06.2017) - ResetareRecenzie de Gabriel
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Îl recomand.
Al meu are totuși o hibă, din când în când (o dată, de două ori pe zi ) se resetează singur și repornește. Am acest model din noiembrie 2016.
Raspuns:
Salut Gabriel,
Ne pare rau pentru hiba pe ne-o semnalezi. Cum adica "se resetează singur și repornește"?
Avem rugamintea sa ne oferi putin mai multe detalii pentru a putea intelege situatia si pentru a-ti putea indica un mod de solutionare.
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 29.05.2017) - Încarcare lentăRecenzie de Cristian
-
Aspect Pret Specificatii Functii
În primul rând va felicit pentru acest terminal! Este unul dintre putinele telefoane cu care nu am avut probleme! :-)
Cu toate acestea, încărcarea bateriei de la 0% la 100% durează foarte mult... Aproximativ 4 ore, dacă nu chiar mai mult...:-(
Poate in update-ul mult așteptat (7.0) :-) se va rezolva!.... Încărcare rapidă?!?:-)
Vă mulțumesc frumos și sper că pe viitor veți mai produce asemenea telefoane!
Raspuns:
Salut Cristian,
Timpul standard de incarcare pentru acest model ar trebui sa fie de aproximativ 3 ore, luand in considerare capacitatea acumulatorului si tipul alimentatorului, dar acesta poate fluctua in functie de aplicatiile ce ruleaza pe terminal in timpul incarcarii.
Cu toate acestea dorim sa confirmam ca aceasta situatie este in atentia noastra si va fi revizuita in viitorul update software, asa ca nu ai de ce sa iti faci probleme.
Iti multumim pentru feedback si pentru alegerea facuta fata de produsele noastre!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 03.05.2017) - Miracast si OTGRecenzie de Dumitru
-
Aspect Pret Specificatii Functii
1. Are si optiunea MIRACAST (sau ecran wireless)?
2. Suporta OTG ?
Multumesc.
Raspuns:
Salut Dumitru,
Acest model dispune de functia "Cast screen" (Wireless display) cu suport Miracast, dar din pacate nu suporta OTG.
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 01.05.2017) - Dezamagit de baterieRecenzie de Mihai
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Ar fi perfect, insa bateria se incarca greu (cam 5-6 ore, de la 15%), iar dupa 8 ore (23:00 - 07:00, nefolosit) mai are numai putin peste 70%. Alt telefon (care are deja 2 ani vechime) scade doar 2 procente in aceeasi perioada.
E normal sau e nevoie de service?
Raspuns:
Salut Mihai,
In mod normal timpul de incarcare pentru acest model este de aproximativ 3 ore, dar acesta poate fluctua in functie de aplicatiile ce ruleaza pe terminal sau daca este utilizat sau nu in timpul incarcarii.
Cu toate acestea aspectul timpului de incarcare va fi revizuit si imbunatatit odata cu update-ul software anuntat, ce urmeaza sa fie lansat pana la sfarsitul lunii viitoare.
In cazul in care nu doresti sa astepti pana la lansarea acestuia pentru a putea avea o parere, poti apela la unul dintre service-urile noastre autorizate pentru o verificare si solutionare.
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 01.05.2017) - IntrebareRecenzie de Ionel
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Si acum intrebarea: ”Se preteaza bine la root la fel ca si celelalte, nu ?”
Va multumesc !
Raspuns:
Salut Ionel,
Din punctul nostru de vedere consideram ca terminalul nu ar necesita root si nici nu putem sa iti oferim un raspuns la intrebarea adresata, deoarece nu putem incuraja o actiune care poate duce la anularea garantiei sau posibila defectare a terminalului.
Iti multumim pentru intelegere si pentru interesul manifestat fata de produsele noastre!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 22.04.2017) - CameraRecenzie de Takacs
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Salut,
Pentru a putea configura rezolutia mai mare de 9.5 MP este necesar sa schimbi dimensiunea de examinare in cea standard (4:3).
In cazul in care aceasta este configuranta ca "Ecran complet" atunci intr-adevar software-ul nu permite configurarea rezolutiei mai mare de 9.5.
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 24.03.2017) - ExcelentRecenzie de Olah Istvan Gyorgy
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Am avut cateva probleme minore din cauza androidului dar dupa o resetare sau rezolvat.
Recomand! (Postat la data 15.03.2017) - CameraRecenzie de Takacs
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Salut,
La ce te referi mai exact?
Acest model dispune de o camera principala de 16 MP si una secundara de 5 MP. :-)
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 28.02.2017) - Camera frontala videoRecenzie de Beatrice
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Raspuns:
Buna Beatrice,
Ne pare rau pentru situatia pe care o intampini. Pana in momentul actual nu ne-a mai fost sesizat un astfel de caz.
Posibil ca aceasta sa fie datorata conditiilor de iluminat din mediul in care te afli.
Pentru a identifica cu exactitate cauza acestui efect avem rugamintea sa contactezi departamentul nostru de suport si service la numarul 0268.336.663 sau sa deschizi o solicitare pe http://ticket.allview.ro/ .
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 23.02.2017) - Aplicatia camerei fotoRecenzie de George
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Am si eu o intrebare: de ce la informatii despre poze nu ofera detaliile pozei? De exemplu: modelul telefonului, iso, timpul de expunere, distanta focala, diafragma etc...
Astept un raspuns de la dumneavoastra.
Raspuns:
Salut George,
Conform informatiilor pe care le avem si al verificarilor efectuate in urma sesizarii tale dorim sa iti comunicam ca toate detaliile specificate de catre tine sunt afisate atat in interfata terminalului cat si prin accesarea pozelor de pe un PC.
In detaliile afisate in terminal iti sunt indicate urmatoarele informatii: Data si ora la care a fost efectuata poza, locatia unde se afla poza salvata in memoria terminalului, calitatea acesteia, rezolutia, marimea fisierului, modelul terminalului, deschiderea focala, timpul de expunere, distanta focala si nivelul ISO.
In detaliile afisate pe un PC vei identifica inca cateva informatii in plus fata de cele mentionate mai sus.
In cazul in care tie nu iti sunt afisate aceste informatii iti sugeram sa resetezi setarile camerei la parametrii initiali dupa care sa le configurezi asa cum doresti.
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 17.02.2017) - Simplu: ExcelentRecenzie de Mihai
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Sumarizând: Excelent. (Postat la data 07.02.2017) - 4.5Recenzie de Constantin
-
Aspect Pret Specificatii Functii
De ce se incalzeste cand se incarca? Este normal? Telefonul are o problema?
Raspuns:
Salut Constantin,
Incalzirea terminalului pe durata incarcarii este una normala la orice terminal.
Cu toate acestea daca temperatura acestuia iti pare prea ridicata avem rugamintea sa te adresezi unuia dintre service-urile noastre autorizate pentru o verificare.
Datele unitatilor service pot fi regasite in sectiunea "Suport si Service" => "Service Autorizat".
Iti multumim!
Cu respect,
Echipa Allview (Postat la data 10.01.2017) - Raport calitate-pret imbatabilRecenzie de Costel
-
Aspect Pret Specificatii Functii - Aparatul este okRecenzie de Flavius Cornel
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Poate pe viitor, la prima actualizare a softului. (Postat la data 21.12.2016) - OkRecenzie de Moldovan L.
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Pret bun la digi. (Postat la data 15.12.2016) - Un telefon bun în raport calitate/pretRecenzie de Claudiu
-
Aspect Pret Specificatii Functii
Am ales produsele Allview pentru faptul ca am mai deținut un telefon de la acest producător înaintea lui V 2 S timp de 3 ani și încă merge impecabil si acum P5 Quad (pe lângă alte telefoane deținute în paralel produse de Samsung care sunt jalnice).
Felicitări echipei Allview. (Postat la data 13.12.2016) - Telefon fainRecenzie de Ionut
-
Aspect Pret Specificatii Functii - V2 Viper SRecenzie de Sergiu
-
Aspect Pret Specificatii Functii
E beton, cpu+gpu la full hd e ok, 3gb ram si mai ales 32 gb de stocare, e super ok.
Cu totii stim ca viteza unui card de memorie niciodata nu va fii comparabila cu viteza memoriei interne.
Bravo allview pt.parteneriatul cu Digi.
Prin prg. de fidelizare pretul device-ului e foarte accesibil, mai ales ca are si IR. Nu ma mai stresez unde a lasat fiimea telecomanda! (Postat la data 30.11.2016)
Scrieti Propria Recenzie
Numai utilizatorii inregistrati pot scrie recenzii. Va rugam, autentificati-va sau inregistrati-va