ACCEPTUL PERSOANEI LA ACCESAREA SITE-ULUI ALLVIEW

Vă facem cunoscut faptul că S.C. Visual Fan S.R.L. poate colecta orice informaţii privind persoana dvs. prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identităţii sale fizice, sau sociale; Pentru navigarea în continuare pe site-ul ALLVIEW te rugăm să bifezi căsuța ”Accept”
Din motive de sănătate și siguranță, showroom-ul Allview este închis. Mai multe detalii aici


Retur în 14 de zile

Dacă un produs achiziționat online de la Allview nu te mulțumește 100%, îl poți returna în termen de 14 zile calendaristice de la momentul livrării, la adresa: str. Brazilor, nr.61, Brașov, România.CP500314.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea nici unui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

✓ ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

✓ ziua în care Cumpăratorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Din momentul recepționării returului de către noi, timpul de procesare al cererii poate varia între 10 și 30 zile. În cazul în care produsul returnat corespunde politicii de retur, vă vom rambursa de îndată suma aferentă.

 

Ce trebuie să știi pentru ca procesul de retur să decurgă ușor:

  1. Ca să returnezi produsele vândute de Allview pe www.allview.ro, completează formularul de mai jos.
  2. Asigură-te ca produsul pe care vrei să îl returnezi îndeplinește condițiile de retur specificate mai jos, la secțiunea “Condiții generale pentru returul produselor Allview”
  3. Dacă vrei să returnezi mai multe bucăți din același produs este suficient să completezi un singur formular de retur. Dacă vrei sa returnezi mai multe produse, diferite, completează câte un formular pentru fiecare dintre acestea.
 
Completează formularul de retur aici
 

Condiții generale pentru returul produselor Allview:

✓ Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nici o dată cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software.

✓ Returul se face în ambalajul original, cu certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

✓ Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

 Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

✓ Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

 Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

 

Condiții generale pentru returul produselor vândute de partenerii Allview

Pentru a vedea ce condiții trebuie să îndeplinească produsul pe care vrei să îl returnezi și care sunt pașii de urmat, citește politica de retur a partenerului Allview de la care ai cumpărat produsul.

Produsele cumpărate de la partenerii Allview nu se pot returna în showroom-ul Allview.

Completează formularul de retur de pe site-ul partenerului, asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur enunțate în politica de retur a acestuia.

După aprobarea cererii, partenerul Allview te va contacta sau va trimite direct curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.

În cazul în care politica de retur a seller-ului implică un cost de transport pentru retur, acesta se regaseste in pagina dedicată seller-ului.

 

Expediere eronată

În cazul în care, produsul expediat nu este cel comandat de tine, te rugăm să contactezi Shop-ul Online la +4(0)368 403 160 sau să trimiți un e-mail pe adresa shop@allview.ro, în care să specifici numărul comenzii, numele și adresa, precum și detalii cu privire la produsul primit. Returnarea produsului se poate realiza gratuit în maxim 14 de zile de la primire.