Allview.ro și partenerii noștri digitali folosesc cookies și tehnologii similare (împreuna "Tehnologii") pentru a stoca și accesa informații pe dispozitivul tau. Unele sunt absolut necesare pentru a vă oferi un site sigur și functional. În schimb, cele opționale opționale / neesențiale fac posibilă cea mai bună experiență de utilizator. Tehnologiile opționale permit măsurarea audienței site-ului, afișarea publicității personalizată pe site-uri terțe, bazate pe profilul dvs., urmărirea locației dvs., pentru a efectua campanii de marketing specifice și pentru a personaliza conținutul site-ului nostru în funcție de utilizarea dvs. Prin aceste Tehnologii, vom colecta informații, cum ar fi interacțiunea cu site-ul nostru, preferințele dvs. și obiceiurile de navigare..
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Află mai multe despre aceste tipuri de cookie-uri

Confirmă selecțiile mele
Descopera AVI !

 

 Extra garantia

 

Extinde perioada de garantie pana la 3 ani. Protejeaza-ti produsul pe care tocmai l-ai achizitionat din magazinele Allview.

Extragarantia Allview asigura extinderea perioadei de acoperire a garantiei cu un an peste perioada de garantie standard. Serviciul este optional, contra cost si poate fi achizitionat de catre orice client, persoana fizica sau juridica, care achizitioneaza produse Allview din magazinul online sau din showroom-ul Allview. Extragarantia Allview poate fi achizitionata in termen de o luna de la achizitionarea unui produs.

Serviciul acopera doar produsele pentru care a fost achizitionat, produse ce sunt identificate pe baza de Serial Number, certificat de garantie in original si factura de achizitie (copie sau original).  Produsul trebuie sa fie in configuratia originala si sa nu fi suferit deteriorari sau interventii neautorizate.

In situatia in care produsul pentru care a fost achizitionat serviciul Extragarantia Allview este defect de nou si se inlocuieste cu un produs identic, produsul primit la schimb beneficiaza de Extragarantia Allview in aceiasi termeni si conditii.

Serviciul Extragarantie Allview este asigurat doar pe teritoriul Romaniei.

Extragarantia Allview este un serviciu optional, contra cost, oferit de Allview.

Extragarantia Allview este in conformitate cu drepturile prevazute de legislatia in vigoare privind protectia consumatorului.

Pentru a beneficia de Extragarantia Allview trebuie sa prezentati certificatul de garantie al produsului insotit de factura/bonul de cumparare care fac dovada achizitionarii.

In cazul in care extragarantia se face retroactiv clientii trebuie sa prezinte factura produsului (copie sau original) si certificatul de garantie. Pentru achizitionarea retroactiva a Extragarantiei, va rugam sa ne contactati la suport@allview.ro sau la 0268 336 663.


 

Garantia completa

 

 Asigura-ti produsul si vei beneficia de garantie Completa pentru 2 ani. Alegand acest tip de garantie orice defect de functionalitate al produsului este reparat gratuit in perioada asigurata. In plus, daca la sfarsitul perioadei de asigurare produsul nu a prezentat defectiuni din vina ta, te alegi cu un an in plus de garantie si 10% discount la achizitionarea unui nou produs.


In garantia Completa Alllview este inclusa schimbarea/inlocuirea oricarui subansamblu defectat din vina clientului o singura data in perioada asigurata, INCLUSIV DISPLAY SPART, PLACA DE BAZA DEFECTA SI INCARCATORUL.

 

Garantia Completa poate fi achizitionata de catre orice client, persoana fizica sau juridica, la momentul cumpararii unui produs nou din magazinul online sau showroom-ul Allview.

Pe toata durata de acoperire a garantiei, transportul produselor este asigurat gratuit prin curier.

Partile componente zgariate ale produselor nu fac obiectul garantiei, acestea nu vor fi schimbate decat daca prezinta defecte de functionare.


 

Service Expres

 

Vom trata cu prioritate solicitarea ta si iti garantam un termen de rezolvare de 5 zile lucratoare pentru orice defect al produsului tau.

Serviciul poate fi achizitionat de catre orice client, persoana fizica sau juridica, la momentul achizitionarii unui produs nou din magazinul online sau showroom-ul Allview. Serviciul este valabil 2 ani de zile de la data achizitionarii lui.

Serviciul acopera doar produsele pentru care a fost achizitionat, produse ce sunt identificate pe baza de Serial Number, certificat de garantie in original si factura de achizitie (copie sau original).  Produsul trebuie sa fie in configuratia originala si sa nu fi suferit deteriorari sau interventii neautorizate.

Termenul de rezolvare de 5 zile lucratoare este socotit de la momentul preluarii produsului in service-ul Allview. In situatia in care reparatia produsului nu este posibila in acest interval, valoarea achitata pentru serviciul Service Expres va fi returnata catre client urmand ca produsul sa fie reparat in termenul prevazut de lege. In acest caz, serviciul Service Expres isi inceteaza functionarea.

In situatia in care produsul pentru care a fost achizitionat serviciul Service Expres este defect de nou si se inlocuieste cu un produs identic, produsul primit la schimb beneficiaza de Service Expres in aceiasi termeni si conditii.

Daca produsul aflat in situatia DOA se storneaza, atunci se va storna si contravaloarea serviciului Service Expres aferent.

Serviciul Service Expres este asigurat doar pe teritoriul Romaniei.

Service Expres este un serviciu optional, contra cost, oferit de Allview.

Service Expres este in conformitate cu drepturile prevazute de legislatia in vigoare privind protectia consumatorului.

 

* Serviciile de post garantie sunt semnalate la fiecare produs Allview, daca acestea sunt disponibile. Puteti alege unul sau mai multe dintre acestea, bifand optiunea respectiva.