ACCEPTUL PERSOANEI LA ACCESAREA SITE-ULUI ALLVIEW

Vă facem cunoscut faptul că S.C. Visual Fan S.R.L. poate colecta orice informaţii privind persoana dvs. prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identităţii sale fizice, sau sociale; Pentru navigarea în continuare pe site-ul ALLVIEW te rugăm să bifezi căsuța ”Accept”
Din motive de sănătate și siguranță, showroom-ul Allview este închis. Mai multe detalii aici

 

Livrarea produselor Allview achiziționate de pe www.allview.ro se face exclusiv pe teritoriul României, prin Urgent Cargus, în intervalul orar 9.00-17.00, de luni până vineri, la adresa de livrare specificată.

Ai posibilitatea de a deschide coletului la livrare, pentru a te asigura de conformitatea comenzii.

 

Urmărirea comenzii tale

După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din contul tău de client, în secțiunea “Comenzile mele”.

Dacă este prima dată când comanzi produse de pe site-ul nostru, vei fi contactat/ă telefonic pentru confirmarea comenzii și verificarea adresei de livrare menționate.

 

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anulării unei comenzi sau a editării adresei de livrare este disponibilă în contul tău de client, în secțiunea „Comenzile mele”.

În cazul în care, anularea nu mai este posibilă din cont, dacă te-ai razgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede la +4(0)368 403 160 sau pe shop@allview.ro. Colegii noștri vor face tot posibilul să îți modifice sau anuleze comanda.

 

Livrarea produselor

Livrarea produselor se face gratuit doar pentru comenzile care au o valoare minimă de 599 de lei. Pentru comenzile a căror valoare este sub 599 lei, se aplică o taxă de livrare de 20 lei.

Termenul de livrare este între 3 şi 10 zile, socotit de la data confirmării comenzii. Acest termen este orientativ, el putând fi modificat din motive independente de voinţa noastră.

În cazul în care, după 3 încercări de livrare a coletului, curierul nu te găseşte la adresa specificată în comandă, va trebui să te prezinți personal la cel mai apropiat sediu Urgent Cargus pentru ridicarea coletului. Consultă aici lista acestor locații.

Dacă dorești să modifici adresa de livrare, va trebui să achiți o taxă suplimentară către compania de curierat, în caz contar va trebui să te prezentaţi personal la cel mai apropiat sediu Cargus  pentru ridicarea coletului.

 

Important! În cazul în care, refuzi să primești coletul şi/ sau în eventualitatea altor probleme apărute în timpul procesării comenzii sau a datelor introduse, ne rezervăm dreptul de a opri livrarea produselor către dumneavoastră.

 

Mulţumim pentru înţelegere !

Echipa Allview