Retea service
Inainte de a apela la service, asigurati-va ca problema dumneavoastra este legata de hardware. Pentru probleme de setari, upgrade soft, va rugam sa sunati la Suport Cienti: 0268 336 663
Pentru a putea acorda servisare produsului dumneavoastra, va rugam sa-l aduceti la magazinul de unde s-a achizitionat sau la unul dintre punctele de colectare service, impreuna cu certificatul de garantie in original si cu dovada platii in copie (factura/bon fiscal). Reclamantul trebuie sa specifice defectul reclamat si sa isi comunice datele de contact (nume, adresa, telefon).
Va rugam ca in colet sa puneti aparatul (in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile) si documentele mentionate mai sus. Produsul va fi reparat in maximum 14 zile calendaristice. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si de prezentarea documentelor necesare pentru expedierea catre Centrul Service. Pentru alte informatii, va rugam sa ne contactati aici.
Expediere colete in service
Persoanele fizice si juridice care expediaza produse Allview aflate in perioada de garantie, ce urmeaza sa fie reparate de catre service-ul autorizat, sunt rugate sa acceseze https://www.diangi.ro/garantie.html, unde trebuie sa completeze datele din formularul existent, pentru ca produsul sa poata fi preluat de Fan Courier. Clientii trebuie sa includa in colet certificatul de garantie in original, dovada platii produsului in copie (factura/bon fiscal) si datele lor de contact (nume, adresa, telefon).
LOCALITATE | FIRMA | ADRESA | TELEFON/FAX | ADRESA DE EMAIL |
Bucuresti Reparatii in garantie si post-garantie |
Centru Reparatii Diangi Grup | Receptie clienti Program: 08:00 - 16:30 Adresa: Bd.-ul Timisoara, Nr. 92, Sector 6, Bucuresti |
Call Center 0268.336.663 031 428 41 84 |
Trimite solicitare suport |
Firmele colaboratoare sunt rugate sa apeleze la firma de curierat Fan Courier, la nr. de telefon: 021 9330, pentru expedierea produselor in service.
Firme colaboratoare
Costurile de transport pentru produsele in garantie nu sunt suportate de cumparator.
Datorită situației existente în țară, generată de COVID-19, este posibil ca independent de voința Visual Fan, termenul legal de 14 zile, privind reparația produselor aflate în perioada de garanție să fie depășit.
Vă multumim pentru înțelegere!
Inainte de a apela la service, asigurati-va ca problema dumneavoastra este legata de hardware. Pentru probleme de setari, upgrade soft, va rugam sa sunati la Suport Cienti: 031.102.66.18.
Pentru a putea acorda servisare produsului dumneavoastra, va rugam sa-l aduceti la magazinul de unde s-a achizitionat sau la unul dintre punctele de colectare service, impreuna cu certificatul de garantie in original si cu dovada platii in copie (factura/bon fiscal). Reclamantul trebuie sa specifice defectul reclamat si sa isi comunice datele de contact (nume, adresa, telefon).
Va rugam ca in colet sa puneti aparatul (in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile) si documentele mentionate mai sus. Produsul va fi reparat in maximum 14 zile calendaristice. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expedierea catre Centrul Service. Pentru alte informatii va rugam sa ne contactati aici.
LOCALITATE |
FIRMA |
ADRESA |
TELEFON |
ADRESA DE EMAIL |
|
Bucuresti |
Renaissance Public Service SRL |
Adresa: Sos de Centura nr 3 Chiajna, Ilfov |
031.102.66.18 |
|
|
Program: |
|||||
Reparatii in garantie si post-garantie |
|||||
INFORMATII UTILE
ANPC
INFO CONSUMATOR ( Telefon gratuit din reţeaua ROMTELECOM)
0800.080.999