Allview.ro și partenerii noștri digitali folosesc cookies și tehnologii similare (împreuna "Tehnologii") pentru a stoca și accesa informații pe dispozitivul tau. Unele sunt absolut necesare pentru a vă oferi un site sigur și functional. În schimb, cele opționale opționale / neesențiale fac posibilă cea mai bună experiență de utilizator. Tehnologiile opționale permit măsurarea audienței site-ului, afișarea publicității personalizată pe site-uri terțe, bazate pe profilul dvs., urmărirea locației dvs., pentru a efectua campanii de marketing specifice și pentru a personaliza conținutul site-ului nostru în funcție de utilizarea dvs. Prin aceste Tehnologii, vom colecta informații, cum ar fi interacțiunea cu site-ul nostru, preferințele dvs. și obiceiurile de navigare..
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Află mai multe despre aceste tipuri de cookie-uri

Confirmă selecțiile mele
Descopera AVI !

În perioada 29.04 - 06.05.2024 ne reîncărcăm bateriile. Comenzile plasate în acest interval vor fi procesate din 07.05.2024, când revenim cu forțe proaspete, gata de conexiune. Vă mulțumim!

Service autorizat pentru Mobile

 

 

 

 Retea service

Inainte de a apela la service, asigurati-va ca problema dumneavoastra este legata de hardware. Pentru probleme de setari, upgrade soft, va rugam sa sunati la Suport Cienti:  0268 336 663
Pentru a putea acorda servisare produsului dumneavoastra, va rugam sa-l aduceti la magazinul de unde s-a achizitionat sau la unul dintre punctele de colectare service, impreuna cu certificatul de garantie in original si cu dovada platii in copie (factura/bon fiscal). Reclamantul trebuie sa specifice defectul reclamat si sa isi comunice datele de contact (nume, adresa, telefon).

Va rugam ca in colet sa puneti aparatul (in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile) si documentele mentionate mai sus. Produsul va fi reparat in maximum 14 zile calendaristice. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si de prezentarea documentelor necesare pentru expedierea catre Centrul Service. Pentru alte informatii, va rugam sa ne contactati aici.

 

Expediere colete in service

Persoanele fizice si juridice care expediaza produse Allview aflate in perioada de garantie, ce urmeaza sa fie reparate de catre service-ul autorizat, sunt rugate sa acceseze https://www.diangi.ro/garantie.html, unde trebuie sa completeze datele din formularul existent, pentru ca produsul sa poata fi preluat de Fan Courier. Clientii trebuie sa includa in colet certificatul de garantie in original, dovada platii produsului in copie (factura/bon fiscal) si datele lor de contact (nume, adresa, telefon).

 

LOCALITATE FIRMA ADRESA TELEFON/FAX ADRESA DE EMAIL
Bucuresti
Reparatii in garantie si
post-garantie
Centru Reparatii Diangi Grup Receptie clienti
Program: 08:00 - 16:30
Adresa: Bd.-ul Timisoara, Nr. 92, Sector 6, Bucuresti
Call Center
0268.336.663
031 428 41 84  
Trimite solicitare suport

 

Firmele colaboratoare sunt rugate sa apeleze la firma de curierat Fan Courier, la nr. de telefon: 021 9330, pentru expedierea produselor in service.
Firme colaboratoare 
 

Costurile de transport pentru produsele in garantie nu sunt suportate de cumparator.



 

Service autorizat pentru Televizoare

Datorită situației existente în țară, generată de COVID-19, este posibil ca independent de voința Visual Fan, termenul legal de 14 zile, privind reparația produselor aflate în perioada de garanție să fie depășit.

Vă multumim pentru înțelegere!



Retea Service

Inainte de a apela la service, asigurati-va ca problema dumneavoastra este legata de hardware. Pentru probleme de setari, upgrade soft, va rugam sa sunati la Suport Cienti:  031.102.66.18.
Pentru a putea acorda servisare produsului dumneavoastra, va rugam sa-l aduceti la magazinul de unde s-a achizitionat sau la unul dintre punctele de colectare service, impreuna cu certificatul de garantie in original si cu dovada platii in copie (factura/bon fiscal). Reclamantul trebuie sa specifice defectul reclamat si sa isi comunice datele de contact (nume, adresa, telefon).

Va rugam ca in colet sa puneti aparatul (in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile) si documentele mentionate mai sus. Produsul va fi reparat in maximum 14 zile calendaristice. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expedierea catre Centrul Service. Pentru alte informatii va rugam sa ne contactati aici.

 

LOCALITATE

FIRMA

ADRESA

TELEFON

ADRESA DE EMAIL

 

 

 

Bucuresti

 

 

Renaissance Public Service SRL

 

Adresa: Sos de Centura nr 3

Chiajna, Ilfov 

 

 

 

 

 

031.102.66.18

 

 

  

 

 

Trimite solicitare suport

 

 
 

 

Program:
Luni - Vineri:
08:00 - 17:00

 

Reparatii in garantie si post-garantie

 
 
 

 

INFORMATII UTILE

ANPC

INFO CONSUMATOR ( Telefon gratuit din reţeaua ROMTELECOM)

0800.080.999