Allview.ro și partenerii noștri digitali folosesc cookies și tehnologii similare (împreuna "Tehnologii") pentru a stoca și accesa informații pe dispozitivul tau. Unele sunt absolut necesare pentru a vă oferi un site sigur și functional. În schimb, cele opționale opționale / neesențiale fac posibilă cea mai bună experiență de utilizator. Tehnologiile opționale permit măsurarea audienței site-ului, afișarea publicității personalizată pe site-uri terțe, bazate pe profilul dvs., urmărirea locației dvs., pentru a efectua campanii de marketing specifice și pentru a personaliza conținutul site-ului nostru în funcție de utilizarea dvs. Prin aceste Tehnologii, vom colecta informații, cum ar fi interacțiunea cu site-ul nostru, preferințele dvs. și obiceiurile de navigare..
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Află mai multe despre aceste tipuri de cookie-uri

Confirmă selecțiile mele
Descopera AVI !

Service autorizat pentru Mobile

Rețea Service

Inainte de a apela la service, asigurati-va ca problema dumneavoastra este legata de hardware. Pentru probleme de setari, upgrade soft, va rugam sa sunati la Suport Cienti:  0268 336 663
Pentru a putea acorda servisare produsului dumneavoastra, va rugam sa-l aduceti la magazinul de unde s-a achizitionat sau la unul dintre punctele de colectare service, impreuna cu certificatul de garantie in original si cu dovada platii in copie (factura/bon fiscal). Reclamantul trebuie sa specifice defectul reclamat si sa isi comunice datele de contact (nume, adresa, telefon).

Va rugam ca in colet sa puneti aparatul (in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile) si documentele mentionate mai sus. Produsul va fi reparat in maximum 14 zile calendaristice. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si de prezentarea documentelor necesare pentru expedierea catre Centrul Service. Pentru alte informatii, va rugam sa ne contactati aici.

 

Expediere colete in service

Persoanele fizice si juridice care expediaza produse Allview aflate in perioada de garantie, ce urmeaza sa fie reparate de catre service-ul autorizat, sunt rugate sa acceseze https://www.diangi.ro/garantie.html, unde trebuie sa completeze datele din formularul existent, pentru ca produsul sa poata fi preluat de Fan Courier. Clientii trebuie sa includa in colet certificatul de garantie in original, dovada platii produsului in copie (factura/bon fiscal) si datele lor de contact (nume, adresa, telefon).

 


LOCALITATE


FIRMA


ADRESA


TELEFON/FAX


ADRESA DE EMAIL

 

Bucuresti
Reparatii in garantie si
post-garantie

 

Centru Reparatii Diangi Grup

 

Receptie clienti
Program: 08:00 - 16:30
Adresa: Bd.-ul Timisoara, Nr. 92, Sector 6, Bucuresti

 

Call Center
0268.336.663
031 428 41 84  

  

Trimite solicitare suport

 

Firmele colaboratoare sunt rugate sa apeleze la firma de curierat Fan Courier, la nr. de telefon: 021 9330, pentru expedierea produselor in service.
Firme colaboratoare 
 

Costurile de transport pentru produsele in garantie nu sunt suportate de cumparator.



 

Service autorizat pentru Televizoare

Rețea Service

Inainte de a apela la service, asigurati-va ca problema dumneavoastra este legata de hardware. Pentru probleme de setari, upgrade soft, va rugam sa sunati la Suport Cienti:  031.102.66.18.
Pentru a putea acorda servisare produsului dumneavoastra, va rugam sa-l aduceti la magazinul de unde s-a achizitionat sau la unul dintre punctele de colectare service, impreuna cu certificatul de garantie in original si cu dovada platii in copie (factura/bon fiscal). Reclamantul trebuie sa specifice defectul reclamat si sa isi comunice datele de contact (nume, adresa, telefon).

Va rugam ca in colet sa puneti aparatul (in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile) si documentele mentionate mai sus. Produsul va fi reparat in maximum 14 zile calendaristice. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expedierea catre Centrul Service. Pentru alte informatii va rugam sa ne contactati aici.

 


LOCALITATE


FIRMA


ADRESA


TELEFON


ADRESA DE EMAIL

 

 

  

 

Bucuresti

Reparatii in garantie si post-garantie

 

 

 

Renaissance Public Service SRL

 

Adresa: Sos de Centura nr 3
Chiajna, Ilfov 

 

 

 

031.102.66.18

 

 

 

Trimite solicitare suport

 

 
 

 

 Program:
Luni - Vineri:
08:00 - 17:00

 

 

 


 

Service autorizat pentru Aere condiționate

Rețea Service

Montarea unui aparat de aer condiționat nu este o operațiune simplă – implică intervenții electrice, foraj în pereți și manipularea agenților frigorifici. O instalare necorespunzătoare poate cauza:

  • - scurt circuite și riscuri electrice,
  • - pierderi de agent frigorific (potențial periculos),
  • - reducerea performanței aparatului,
  • - pierderea garanției.
 

Pentru siguranța și buna funcționare a aparatului tău, recomandăm cu fermitate instalarea printr-un service partener autorizat. Garanția este valabilă doar dacă aparatul este instalat de o firmă autorizată.

Pentru informații suplimentare vă rugăm să ne contactați la *4114 / 0742.726.843 sau prin email la adresa service@depanero.ro.

Pentru aparatele de aer condiționat, intervențiile de service se realizează la domiciliu. După înregistrarea solicitării pe site, veți fi contactat de un operator pentru programare.

 


LOCALITATE


FIRMA


ADRESA


TELEFON


ADRESA DE EMAIL

 

 

 

 

 

Bucuresti

Reparatii in garantie si post-garantie





Depanero SRL

 

Sema Parc, Splaiul Independentei
 nr. 319, Sector 6, Bucuresti

 

 

 

 

*4114

0742.726.843

 

 

 

 

Trimite solicitare suport

 Reclamații și sesizări

 

 
 

 

Program call Center și curier:
Luni - Vineri: 09:00 - 18:00

 

 Program Service:
Luni - Vineri: 08:00 - 18:00 
Sâmbătă: 10:00 - 14:00

 

 

  

 

INFORMATII UTILE

ANPC

INFO CONSUMATOR ( Telefon gratuit din reţeaua ROMTELECOM)

0800.080.999